2009. szeptember 30., szerda

nah assszem végleges az órarendem...

Hát jah, azért ez után is 2 hétig kellett rohangálni, de kész az órarendem, még sikerült leadni a a topográfiát és felvettem a bioszt, spanyolul, de legalább vágom a témát, a szavakat majd megtanulom.... ha lesz egy kis időm...épp angolul írok beadandót- khhm a hús oxidácójának fontosságáról vagy ilyesmi,erről volt előadásunk és annak kell összefoglalót írni...
amugy ma végig napsütés volt, szeretek itt lenni csak túl elfoglalt vagyok úgy telejsen kiélvezni, de így is örülök mint majom a farkának :)
Voltam 2 spanyolórán, biosz, elég érthető bár a tancsinéni hadar mint állat, de a latin alapokat felismerem :) az állattanon meg tök ari fiatal csajszi volt
meg is kérdezte h hányan vagyunk külföldiek értjük e, meg direkt lasssan is beszélt, 2 olsszal meg egy franciával vagyok, így lettünk egy csoport mert csop munka lesz, értelmes fiúknak tűnnek az egyik kicsit stréber beütésű, so sztem arra az órára is csak módjával készülök majd :)
meg a spanyol nyelvkurzus amin spanyolul tanulunk spanyolt, de aranyos néni, csak ide is kell tankönyvet venni...pff arra otthon se költööttem soha... nah majd meglássuk :)
Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése