2009. szeptember 15., kedd

kiut

a koli jo volt az osszes papair munka megvan kiveve a szakdogam...
most mar valenciabol irok....
mallorcan esett az eso, es 4 siros gzerekkel repultunk odaig akik szinten csak a ferihegzen aludhattak 3 orat mint en..., de azert jo ut volt, fel 9 korul leszaltunk ,es mondtak h nincs csomag megorzo a repteren ????!!!!!!! mondom okke a 28 kilos pakkommla felultem buszra bemnetem belvarosba Mekdonalcoztam egzet aztan vissza buszoztam mert esett is tok takonz ido volt, so 1tol 7 ig a repteren szenvedtem meg aludtam
de a fel oras repcsi ut valenciaig szep volt... csak 1 kolok nyuszogott..
leszalltunk , a cuccom legalabb mind megvolt, de esett, aztan bemetroztam a hostelhoz-neten 3at neztem, az elsohoz mentem - mult heten bezart, a masodik nem letezik a valosagba, es most az uton talaltam egyet 18 euro sokkallom, de legalabb megfurodtem,....
jah es aa gepem szarabb mint volt, megse kellett volna ujra rakni, mert mosts kb hasznalhatatlan, azert irok ilyenm hibasan-spanyol billentyuzet.... :P blllooo
nah majd egzetemen keresek vmi cuki kis hackert, es megoldom
addig marad ez, nah mek mert holnap kb egesz nap a varosba kell rohangalnom, de legalabb a cuccaim itt hagyhatom delutanig... nah roviden ennyi
pussza mindenkinek, amugy meg esobe ,sotetbe is szep ez a varos :)
Gege

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése