2009. szeptember 21., hétfő

elso nap az iskolaba.... Blooo (jah meg kocsmatura).. igy egesz a harmonia :)

hat ez nem is igaz mult heten vegig bejarkaltam papirokat intezni...
de ma volt az elsoo oram, spanyolul topografia, ami igy elso ora alkalmaval kb geodeta , foldmero szakkepzesnek nez ki, so hagymusz neked volt ilyen tragyad nem, maj tragyaljunk mar vmi tananyagrol, az ora amugy eleg kovethettetlen de van nagy kivetito amin elnezegettem a szamokat meg a abrakat, ugy korulbeluli fingom van a dologrol de nem sokkal sotetebb a halvanylilanal... :)
hetfore csak ez az egy oram van, bar lahat hogy meg fel kell vennem kreditet, hogy az otthoni hoz is eleg legyen (itt mashogy szamoljak, es asszam 0,8 a valto) amugy ilyen fel napos szuneteim lesznek... sztem jo, bar lehet jobb lenne 3 surubbb nap es hosszu hetvege :)
hetfo 9.30-10.30 topografia
kedd 12.30-14.30 Spanyolorszag mezogazdasaga 15.31-16.31 topografia gyak
szerda 10.00-11.30 Sp Mg 16.00-18.00 zoologia
csut 8.00-9.30 geologia 11.00-13.00 angol es itt is van meg egy ora Spanyol Mg csak utkozik az angollal; 16.30-19.30 international seminars in life science- nah ettol szarok mert fingom sinccs mi ez, de a godolloi fiu mondt ah ez neki is van es azt mondtak konnyu, so felvettem, legalabb lesz egy ismeros
pentek 11.45-12.30 Preparation of international studies- ez is vmi angol habi :)
szo ilyen targyaim vannak majd csak tu elem oket, ebbe jo vagyok, csak tanuljak meg spanyolul is hazudni hihi :)
nah es a kocsma tura uccso esten a diakszallason 10 euroert elvittek minekt 3 kocsmaba es egy klubba, hat nem igazan jott de, de lelkiismeretesen vegig csinaltam , CSAK HOGY NEKTEK BE TUDJAK SZAMOLNI!!!!!!! az am hogy felaldoztam magam.....
nah az elso volt talan a legjobb fel ejfelkor mentunk le es tok ures volt (3kor kezdodik az ejszaka) es a spanyol kocsmakra jellemzo ha van dohanyos resz az a meleg es fulledt a nem dohanyzo resz viszont legkondis, vagyis a ketto kozt min 5º a kulonbseg , plane hogy altalaba a dohanyzos resz a tamcparkett es ott mindenki iizzad a budi cigifustbe aztan meg kimegy a 25 º legkondis barpulthoz... de ez kb mind 3 kocsmaba igy volt max, nemelyiknek nem volt akkora a kulonbseg de a clubba ot nagyon kijott, komoly azt hiottem tudonyuszim lesz, so probaltam az elvalszto vonal korul lenni hogy meg tancolhassak de kb 28 º-ba
a penzert ingyen mehettunk be mindenhova (csak a discos club 10 euro a belepo, de az eleg is volt most az egyszer...) es kaptunk welcomedrinket, mezes rum- nagyon fincsi, nem eros, agua de valencia-hugi te ezt tuti szeretned :)- pezsgo narancsle meg vmi cukorszirup- sztem nagyon szar volt, bar lehet ha nem hugy meleg akkor meg ihato is lett volna, igy odaadtam egy spnyol csajszinak a reszem es inkabb soroztem (3dl 4 euro korul) esHIANYZIK A MAGYAR SOR,, ezek vagy edesek es kb szodanak szamitanak vagy vmi fura utoizuk van... so marad a jo oreg Sangria, az mindig tuti :)
a zene szerencsere ezek a kocsmak is turista latvanyossagok , vagyis megy a nemzetkozi szar, de legalabb nem spanyol popp, nah attol a nyalazastol kiakadok, bar lattam hogy vannak Flamenco meg Salsa estek is azok mar lehet hogy tetszenenek.... majd ha voltam egyen beszamolok,,
a tarsasag amugy jo voolt en foleg 2 amcsi meg egy uj-zelandi csajjal voltam , de beszeltem japan meg ausztral fiukkal is, diakszallasos tarsasag.. osszessegeebe jo este volt :)
nah ennyit az elso hetemrol, most mar mint hivatalos lakos megyek bevasarolok, fozok vmit es lemek a tenegr partra meg setalok egy nagyot a varosba, sok pussza es legyetek irigyek nyugodtan tenyleg nincs rossz dolgom :)
Gege

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy jól alalkulnak a dolgaid. Tényleg nagyon ügyes csaj vagy. Engem még az október 15-i határidő foglalkoztat, de ha mostmár lesz időd biztosan azt is kitalálod, hogy hogyan fogod megoldeni. Én természetesen segítek ha szükséges. Puszil azanyád.

    VálaszTörlés
  2. Szijjja Drága!
    Hát én nagyon szerettema geodéziát,főleg a geotáborunkat,ha gondolod,küldök Neked anyagot,amit mi tanultunk,bár nem tudom,h milyen jellegú a tiétek,de ha kellenek,csak szólj!
    A salsa és flamenco esteket pedig semmiképp se hagyd ki!Ha nem mennék,akkor is tudj beszámolni,szerintem élvezni fogod!
    Sok puszi: Hagymusssz

    VálaszTörlés