2009. szeptember 24., csütörtök

hosszzuu nap...

hat ez a nap.... amugy is hosszu lett volna, de igy hogy 3kor fekudtem 7kor kelltem igy eleg hulla vok, raadauls 2 spanyol meg 2 angol oram i svolt ma, so agyhalal... es a klubbok is szarok voltak amiket ma neztunk... de a lakotarsaim jofejek es tdunak bulizni , legalabb ezt meg tudtam :)
na szoval 8kor kezdtem.,..okke kestem vagy 15 percet... egyszeruen nem fogom fel hogy ebbe a spanyol sziesztas leszarom hogy mikor nyitunk meg senki se pontos vilagba, az egyetemen 8TOL KEZDODIK A TANITAS???????????????!!!!!!!!!!!!!!!11 ugy ertem meg nallunk is csak 8:15tol....
de megneztem egy geologia orat bar ez csak tajekoztato volt majd egy helyet kell felmerni... eleg gyaakrolatias itt az oktatas, de jobban ertekelnem ha tudnam is hogy mirol szol ,nem csak tippelnem a szavak... aztan jott egy angolora angolul wwuuuhhhhuu micsoda megvaltas, egy kis vekony noci tartja de k0omolyan inkabb Fhurer, mint angol tanar, de legalabb fairnek tunik :) es jo volt vegre nyomon kovetni az orat, es mostmar vannak spanyol barataim, az egyik (Maria del Mar ) tokre olyan mint Adri huga, Edina :) szimpi csaj
aztan egy spanyol mezogasdasgi mese ora de spanyolul valahogy nem elveztem majd be is aludtam ,de taliztam egy magyar csajszival ott,Nori a Corvinusrol, aztan elmentem a Casa del Alumnoba, aludni , nagy kenyelmes borfotelok vannak ittmeg plazma tv, csocso, biliard, csak hogy szegeny faradt diak lazithasson kedvere.. :) ott aludtam kb 1 orat, es most fejeztuk be az angol orat amin az eloado neni kb biokemiat tanitott, es ebbol kell beszamolot irjak jovohetre.... bbllooo, de itt legalabb minden magyarral talalkoztam, legalabbis remelem nem vagyunk mar tobben, aszem 11 fo,
so ma mind a 3 nyelvet hasznaltam,, el faradtam, de legalabb nem kell vacsit csinalnom, mert Hanka , a lengyel csajszi meghivott vacsira , mert vmi tuti spanyol receptje van.... majd megnezem :)
jah esmivel tgenap est 10ig esett es 11kor meg inkabb mar buliba mentunk , so megint elmaradt a tegner part.... ma mar nem halogatom tovabb, ha szelvihar lesz is kisetalok odaig :)
csok mindnekinek menjetek ti is kifele az orszagbol...megeri tapasztalni
hajra vilagjarok !!! csokinyuszi Gege

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése