2009. szeptember 25., péntek

hat ez komoly lesz.. =/

hat en azt hittem hogy az erasmus olyan lesz itt mint otthon , amit a lengyel csajoknal lattam, heti 2-3 bekoszones a suliba, oszt letudva...plusz meg erre raszamoltam a spanyol kulturat... so en mondjuk 4 napos hosszu hetveges kirandulasokon gondolkdtam meg ilnyenek....pfff HAT NEM!!!!
amiket nem is ertek orak mert spanyolul vannak azert gazok , meg ott is ahzi meg ilyenek lesznek-. hihetetlen- az angol targyaim pedi csupa beadando, es mikor itt is mondta h haza kell mennem diplomazni , akkor huzzak a szajuk , hoyg akkor nem leszek 2 oran, de nem gaz ha AZ OSSZES TOBBIN OTT VAGYOK............... hat en meg mosolygok- mert kinomba nem tok mast...so be jarok minden orara, vagyis nulla hosszu hetvege pentekenkent , mint most 2ig vagyok....ilyen meg Godollon se volt.. gimibe is esetleg, arra mar nem is emlekszem, es hetfon 9:30kor kezdek a hulyepiccsal.... hetvegen meg nekizuhanok a szakdoganak meg az itteni beadandoknak... meg jo hogy a kukasok raernek :)
de azert ma napozok legalabb 2 orat :)
de anyu most irt hogy Debrecenbe csak szeptembertol lesz allattenyeszto, sztem maradok 2 felevre is kinn, ha engedik... de megjelolom a godolloi agrart is... a to-s neni azt mondta anyunak , hogy nem tul nepszeru az allattenyeszto debrecenbe se.... (valaki jonne velem ??!!!!)
nah pusszantas ismet
ooo es kulon Kittikislanynak otthon, meg a legaranyosabb konzulensek is :)
csok dragaim
Gege

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése