2009. szeptember 23., szerda

elmaradt a tengerpart

vagyis a tengeroartra valo lesetalas, mert esett.... de olyan zaporosan , zuhogosan ,nagyon sokaig esett, es reggel is, igy sjan nem volt kedvem elindulni eslo orara se, ami mint most kiderult nem is volt mivel ma hetfo van... ooo en is tudom hogy szerda, csak Dani -godolloi kollega- mondta h nekik mindenhol mondtak h ma hetfo van mert tul sok hetfon lesz szunet, igy ma hetfo van, es hetfon csak reggel van oram azt mindenfel kepp lekestem volna,,....
szoval mivel esett es indenki otthon volt, es feljott az alattunk lako PERUI gyerek a legyel csajszi haverja, es csinaltunk egy spanyol estet, vagyis mindenki a mondandojat spanyolul probalta kinyogni ha megse ment mondtuk angolul a perui gyerek segitsegevl meg egyutt leforditottuk (sajna elfelejtettem a nevet), es hat gondoltam ilyen estehez illik a sangria- ha mar ugyse tudtam a tengerparton meginni- so megittuk, igy csask konnyebb beszelni, mire Hanka a csehlany meg elohozta a Becherofkajat, persze csak hogy javitsuk a nyelv erzekunket, a perui meg a lengyelek is szerettek, en meg kkpppkmm mar lattam ilyet... vagyis egy baratom mar kostolta... :)
so jo kis nyelvtanulos este lett belole :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése