2009. szeptember 22., kedd

masodik nap... meg se olyan fenyes a helyzet..

hat ma is volt 2 oram, fullon lefaraszt a koncentralas a spanyol tanaraimra, bar az spanyolo. mezogazdasagan torit vettunk kb az angolok feltalatak szovoszeket-tol napjainkig ( DATUMOKKAL TISZTABA VAGYOK :), csak annyir ahadarnak hogy h ameg fel is ismerek egy szot mire leforditanam magamba, mar mashol tartunk ahol az agyam megint vmi ismeroset talal, so eleg nehezen emesztem a dolgokat... a topografia gyakon meg eltevedtem , ida csapodtam egy masik csoporthoz, aztan mire rajottem /megtalatam a sajatjaimat addira mar 40 percet kestem onnan, meg jo hogy 3 tanar volt mire az elso kettovel beszeltem az egyik semmit a masik kicsit tudott spanyolul, kitalaltuk hogy en az idegbeteg bekepzelt picsa csoportjahoz tartozom, odavittek az meg magyaraz, hogy felkor elkezdodott az ora meg h miert nem ert spanyolul... persze ezt nem nekem deazert ertem hogy mit mond csak nem tok magyarazkodni, probaltam angolul ,hogy itt voltam , csak egy masik osztalynak ugyanakkor csak 100 m -rel arrebb van ugyanilyen foldmeros gyakszija olyan 3labu izekkel nah mind1, idiota picsa(28 eves max.), de azert angolul nem beszel sztem ahhoz is tul bekepzelt >:P
nah oda csapott egy csoporthoz, mondjuk azt legalabb mengkerdezte hogy ok tudnak e angolul, so kb 10 percet voltam ott ,mire ok befejeztek a gyakszit, aztan megprobaltak elmagyarazni hogy most mi van, nagyjabol ertem en ennek a menetet csak a szamitassokkal nem vok tisztaba, nah igy jartam, majd beleszokok...
de azert mar nagyon varom az oraim amik angolul vannak :)!!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Hello Gégé!!!:)
    Örülök h lett albid, minden megoldódik egyszer, ne aggódj a suli miatt se, egy pár nap/hét és belerázódsz. Bunkó emberek mindenütt vannak, de az a lényeg h kedves emberekkel is megismerkedtél. én úgy gondolom h azért a spanyol alapvetően kedves népség, úgyhogy ezzel sem lesz gond. :) szoktam arra gondolni h mi lett volna ha én is spanyolba megyek, főleg amikor esik az eső és rossz idő van, de nem panaszkodom, mert itt is jól érzem magam és legalább megismerem a finneket is. :) Sok puszi, a szomszédcsajszi :D

    VálaszTörlés