2009. szeptember 6., vasárnap

gyors pótlás a nyaramból

HAli, már ha valaki még vissza néz rám, bocs h kihagytam a nyaram többi résztét.
most gyorsan bepótolom:
so hazajöttem , aludtam 4 napot, utánna Siófokon nyaraltam gödöllőiekkel, jó partik voltak, meg strand, meg Tihany, meg Balcsis.
utánna megint itthon letudtam a gyakszit, elég uncsi volt, de inszemináltam anyakocákat :) meg láttam kisboci születését, és mentem Bobcat-tel, úúú az nagyon zsír kis gép, nah de amugy nem sok.... a 20-i tűzijátékról lemaradtam, nem is izgatott annyira
a SZÍN nagyon zsír rég partiztam már ekkorát, kösz Nomcsi meg Kitti kislány, meg akikkel ott találkoztam, és rájöttem h szeretem Macy greyt meg a Guano Apes-t és imádom a Vad Fruttikat :)
a Családi nyaraláson Horvátba egy hetet végig zabáltunk , meg kártyáztuk a családdal , és szarrá sütettem magam- komoly full barna vagyok- meg egy kis sós tenger vizet is nyeltünk
ma koliba költözök, jah felvettek kukásnak -költségesre persze- so első héten a program a kaki kezelés óráimra járok aztán itthon még pár elköszönő buli és 15én -kedden- hajnalba repülök ::))
wwúúúhhúú
so ennyi a nyaram röviden, mostmár lépést tartok magammal ígérem, meg a Caminomat is újra olvasom, és kiegészítem mert tényleg csomó leíratlan sztori van még bennem, de átnézem ígérem!!!
sok sok csokinyuszi Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése