2009. szeptember 19., szombat

meg nincs albi

hali hali
azert ugye olvastok? marmint amugy elirogatok itt magamnak is... :) de neha reagalhatnatok .. egy smilet nem sok ido bevagni
so az albi kereses folytatodik, a laptopom total hasznalhatatlan, marmint netre... de tegnap nem esett, de hulla faradt vagyok, mar itt vok 4 este es ebbol csak 1en voltam vhol.....uuuuu de nem tom nem birom magam kipihenni ,pedig alszok vagyg 7 orakat- tudjatok az nallom jooo-
nah de most is folyatom a szemem a hirdetesek elott, ma vettem spanyol simkartyat- es telefonalgatok spangolul- komolyan hasznalni is tudom neha a spanyolom ,marmint megertenek, meglepo de mintha tudnak veszelni spanyolul... :)
hat nem tom mas most nincs nagyon, altalaba reggelente setalogatok vasarolok, fozok , a szallason dumalok vkivel delutan net, meg albi csekkolas ha van, ez a program idaig
uu es holnap van piac :) azt mondtak ott tudok venni ocsooo llopott biciklit :) mondtam okke, az olcso 20-35 euro, maugy egy uj mont 350euro, egy kis csepel szeru szerkezet csak 260 euro
es hasznaltan is legalabb egy 100ast elkernek , jah es eedig nem talaltam melytelepet , hogy vegyek egy biciklit 500 ft-ert mint Papi,.... :)
nah majd meg beszamolok, kepeket max a jovohet utan toltok fel...
puusza Gege

3 megjegyzés:

  1. Hello hello!
    Olvaslak ám csak reagálni nem volt időm:)
    Kitartást az albi kereséshez, meg a neptunhoz:)
    Mi szomszédlányok itthon szenvedünk, miközben irjuk a szart:D
    De sokat gondolunk ám rád.
    Puszi
    Zsuzska

    VálaszTörlés
  2. a családod is figyel rád és olvassa a bejegyzéseidet és puszil!!!
    julcsi

    VálaszTörlés
  3. Szerbusz Kincsem!
    Végre hazaértem Erdélyből. Jó volt, de nagyon sokat buszoztunk, viszont olyan helyekre jutotunk el. ahova egyébként nem indulnák el. Szóval összességében jó volt. Közben átestem egy rendes megfázáson, de mire hazaértem már 80 %-os gyógyult vagyok. Jó volt már olvasni soraidat, kérdezném, hogy órákre nem kell néha majd bejárnod? Tudom hogy ez a Te életed és ugyis jól fogod magadnak megszervezni, így nem is gondolom, hogy nekem itthonról bármit is kellene beleszólnom.
    Szóval jó volt már olvsni, ügyes vagy és kívánom, hogy sikerüljön mindent jól megoldanod.

    Hajrá Valenciaaaaa!!!! Érezd jól magad!!!!
    Eredményes és intenzív spanyol tanulást!

    Puszil azanyád

    VálaszTörlés