2009. szeptember 27., vasárnap

kicsit megfázós hétvége

hali nektek otthoniak!!
hát úgy látszik a túl sokat üldögéltem atenger parton és megfújt a szél, szóval egy kicsit megfáztam, olyan taknyolós, pici nyuszifos lettem, de itthon üllni se rossz, bár még szenvedek a laptoppal, nem tom rárakni az officet, de majd kiatlálom, meg Máté távsegít :)
de csinálom a kis teámet -úú szép zöldpöttyös csészét is vettem magamnak hozzá...
meg spanyolt tanulok, de lehet egy kis sétára is ellépek még, most nyugi van, nincs sok mondani valóm, csak annyi hogy a családom remélem túlélte a koppasztást .... :) jah és van skypom!!!!
keressetek meg, vegyetek fel: gomori.gabi87 a nevem!!!!
ha eszembe jut valami tájékozattlak titeket, pusszi é slécci írjatok magatokról!!! msn-en vagy mailbe vagy ide.... azért ám hiányoztok :)
megszoktam hogy mindenhol vannak barátaim, és itt még nincs csak pár ismerős és nem tudom kiélni az ölelkezős pusziszkodós szeretethullámaim.. gondoltam kéne venni vmi nyagázós állatot ..kutyust vagy POCKOT....de nem hinném hogy értékelnék az albiba...hihi,, de lehet hogy vmi aranyhal lesz belőle... a múlt héten vettem Mimikét a rózsaszín korall virág- asszem ez a neve... olyan kis körömnyi, hegyes virágai vannak...cuki, de nem túl nyagázható
nah pussza mék sétálok egyet kicsit lefáraszt
Gégé pónikirálylány

4 megjegyzés:

  1. Szió Gégé!
    Innen küldök neked egy nagy ölelést neked. Én is épp egyedül ülök a koli szobában, írnám a szakdogám de megfáztam és nyuszifos vagyok:D Szóval csak néhány ország választ el minket, mert a többi stimmel:)
    Gyógyulgass!
    csóközön:
    Zsuzska a szomszédlány:D

    VálaszTörlés
  2. Kedves Gabim!
    Egy nagy virtuális ölelésre én is szivesen vállalkozom. Én gondoltam rá, hogy ki kell ugrani hozzád, mert biztosan annyira hiányzom neked, hát ez majd még kialakul. Az is lehet, hogy repülésre adom a fejem. Most gyógyulj meg, sok tea, mézet biztosan ott is árulnak, jó lenne egy kis c-vitamin, kalcium stb. majd kitalálod. Sokkszor puszil és ölel azanyád.

    VálaszTörlés
  3. Szia Gabi!
    Most beszéltem Katával, h nem kaptad meg az e-mailem. Elküldtem mégegyszer, nem tudom mi lehetett a hiba. Nem a surranyos e-mail címet használod?
    puszi és örülök, h jól vagy
    Noémi

    VálaszTörlés
  4. Hello Gégé! Felvettelek skypeon, majd beszéljünk ha lesz időd! Én az ölelgetős ösztöneimet a plüssmackómon élem ki... :P Meg néha a lakótársam csaj kér puszikat. Jobbulást, gyógyulgass! Pussz: Kati az otthoni szomszédból

    VálaszTörlés