2009. szeptember 8., kedd

KOLIIIIII

Nah hali felköltöztem sikeresen, meg is ünnepeltük rendesen, bár nincs itt mindenki , de azért elég jól sikerült dolog.... mindenkinek a fantáziájára bizom, de volt benne asztalon tánc és már második napja vagyok berekedve.... so a hatodikai este jól sikerült,
amugy a papírjaim intézése mellett bejárok a kukás óráimra, nem is rosszak, sőt... komolyan ez a szak sztem az egyetlen aminek átgondolt rendes, szervezett tanmenete van, tetszik, lehet végig csinálom mostmár
amugy meg küzdök a bürokráciával, de a kolihoz már nincs erőm,so maradok az új kaki szobámba, inkább hozzá szokok, mint h még ezt is variáljam... de amugy egész a csúcson vagyok az ügyeimet tekintve kivéve szakdogám, de azt is igyekszem pótolni, csinálni
nah de hát ezért vagyok szuperhero pónikirálylány, ezt is majdcsak megoldom
amugy ajánlom Jack Black új filmjét a Year One-t nagyon vicces tipikus JB :)
és a fast and furious nem tom hanyadikja már de iszonyat látványos, :)
Kedden repülök!!!!!!!!!!!!!!
csokinyuszi mindnekinek
Gégé
ui. van fizikám!!!???!!!!!! nah azzal komoly nem tom mit kezdjek...blöööö :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése