2009. szeptember 25., péntek

a rend őre

meg tegnaprol annyi kimaradat, hogy epp mikor valamelik feloras szuntemnek orultem , kozbe kiultem a teraszra hogy kajalni, persze lablogazva a szelen a padkara, tok jo kis arnyekos hely volt, mire oda jon egy vmi sulirendfentarto fele, de rendes egyenruha minden..tok rendoros, es mondja spanyolul, annyit ertemem hogy leesik, persze gondoltam hogy az a baja hhogy ott vagyok... de tok faradt voltam es nem akartam a foldon ulve kajalni arnyekba meg nem volt pad, csak a kis erkelyszegely, mire elkezdi magyarazni angolul, hogy o tudja , hogy en is tudom hogy ez nem a legmegfelelobb hely a kajalasra, es hogy ugyan keressek mar mast mert ugye azt nem akarjuk hogy leessek, mire modom ,persze persze szedem ossze a cuccom, mire mondja hogy nagyon szepen koszoni.... komolyan annyira felba"·$*%tt hogy ilyen kedves volt, az a tul normalis... szokatlan es idegesito... utann avagy fel orat durciztam magamba, annyira meglepo volt, nem tudtam kezelni, NAGYON IDEGESITOOO....
csak ennyi hogy itt igy is tudjak 2 nyelven kezelni a helyzetett, marmint a rendfentarto... nem en ;)

1 megjegyzés:

  1. Ha már ilyen világjárt ember vagy, azért próbálj meg intelligensen viselkedni,ha veled nem is úgy viselkednek, pláne ha ilyen kedves rendfenntartóval találkozol. Ennél nagyobb atrocitás ne érjen!!!
    Puszikál azanyád

    VálaszTörlés