2009. szeptember 21., hétfő

mar van albim :)

nah hali
hat a helyzet rendezodni latszik... bar csak szep lassan, de vasarnap a 3 albibol az egyiket elfogadtam es be is koltozhettem szept 20-an 20:00kor a Jose Maria Haro 61 3. emeletenek D. ajtajanak hivatalos lakoja lettem :) tuuuttuuurrrrruuurrrrruuuuuu :) es ezt mind 155 + rezsi ami kb 20-25 euro- so iszonyat ugyi vagyok mert ez nagyon olcsonak szamit ITT..., nah de okke, a szoban Isabella-val osztozok , nem talaljatok ki LENGYEL es velunk lakik meg Rafau, Lengyel fiu, es Hanka cseh leanyzo, so jol bevalasztottam, de nagyon jo fejek , es lehet h a haza megyek inkabb lengyel ntelvvizsgat csinalok mint spanyolt :)
na joo persze hogy a spanyolt is,
az albi kis cuki kb 1,5 m2 erkellyel es nallunk csak 9kor kel fel a Nap (az elottunk levo 10 emeletes fole :) ) de nem rossz kornyek a tenger part es a Campus kozott van , 10 -.10 perc gyalog... csak nehogy minden reggel a rossz iranyba menjek..... hihi:)
de szepen bepakoltam, iszonyat nagy szekrenyem van, bar asztalom nincs ,csak ejeli szekreny, de van egy nappalink so van hova pockoljak...
nah so mostmar szerettel varom a latogatokat, hat max 3-4et egyszerre, mert azert tenyleg nem nagy lakas, de tudjatok hogy johettek (mar ha van eleg penz a repcsire...)
nah ennyit az albirol, majd teszek fel kepet valahogy..
pusza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése