2009. október 1., csütörtök

úúúú meg van a kocsma meg a repcsijegyek is!!!

nah tegnap este 9re haza értem a suliból....blőő azt neki ültem angolul beadandót írni arról hogy miért fontos az oxidáció a húsokon.... előadás összefoglalót kellett írni, éjfélre befejeztem, persze közbe feljöttek az alattunk lakó legyelek, so én írtam ők meg ittak, azért 2 vodkát nekem is le kellett dobnom, csak az ihlet miatt, megygőztek hoyg ez segít, bár vmi fuuar vodka volt.. neh aztán ők elmentek egy klubba, mi meg Hankával nagyobb kerülőbe kezdtünk hátha lesz vmi jó kis heyl....ééss lett Egy cuki kis beülős 4es asztalokkal jó plakátos dízájn, fazsa zene, és csak 2 spanyol pasi meg a pultos volt benn, so beültünk ittunk egy Coronitára-3 euro- nem rossz sör, de túl van reklámozva...és volt egy jó szám arra felálltunk Hankával táncolni, a 2 pasi meg csatlakozott hozzánk, és utánna angolul köszönték meg, és normálisak volt, nem ilyen kis nyomolósgüzükk....
5re értünk haza 3 szék meg egy sámli társaságában :P komolyan a spanyoloknál "állandó lomtalanítás van" vagyis ami nem kell nekik azt csak kibasszák a ház elé...
mi meg akartunk az erkélyre székeket kiülösnek, so felvettük őket és haza cipeltük
vicces volt :)
persze a mai nap ezekután nem annyira de túléltem, még összedobok még egy angol beadandót holnapra és kész
jah meg a repjegyek: NOV 26ÁN- bRÜSSZELI ÁTSZÁLLSAL 19:26RA VOK FERIHEGYEN ÉS DEC 8ÁN 19:55 KOR KELL VISSZAJÖNNÖM, AKKOR KÖLNÖN ÁT. EZT MIND 155 EURÓÉRT.... mindenre rászámolnak adót...pff és a legolcsóbb még így is....
soo cuppantás mindenkinek majd repülök haza, vagy a facebookon kijött hogy teleportáló szuperhős lennék...so még lehet hogy szuperképességet fejlesztek addig és haza ugrok hozzátok :)
szuperhero pónikirálylány

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése