2009. szeptember 16., szerda

elso nap

a gepemmel nem tok mit kezdeni, vmiert nem akarja hasznalni a wifi-jet, so most felre raktam, addig is 30 perc 1 euro....
nah reggel elgorkoriztam az egzetemig, ami nem volt leanyu alom ,mivel itt minden terkopvel van kirakva, vagz puklis csempevel kb..... de mindne hol van bicikli ut meg minden de korival kakai, bar igy is gyorsabb mint gyalog, szep ,NAGY VAROS EZ...
nah a suli amugy hatalmas, vagyis a SZIE nam kicsi epulete ennek kb a portaja... de iszonyat szep, nagy parkos Campus, az oraim`persze spanyolul vettem fel, de egy lengyel csaj mondta h jobb isa mert a spanyolok nem beszelnek angolul, es ha megis akkor is keverik es torik a nyelvet, so inkabb lecserelek 2-t es 2 meg spanyolul felveszek, vegulis ezert jottem ki...taliztam a godolloi fiuval is , mar egy hete kinn van, adott par tippet meg jo volt latni, bar a lengyel csaj mondta h vagy az 5 magyar vagyok akivel itt talalkozott....
szoval elsodleges feladat albi kerese meg tantargy ize, aztan meg szakdogazni kene.... basszus tenyleg nem tom ezt h fogom megoldani..
amugy most is setaltam egyet, nem soka furcsizek azt kialszom magam...
oo es kaptam mentort, Jamie, meg nem lattam ,de most irt h zaklassam nyugodtan :)
es meglepoen magasnak erzem magam itt kozepfolden, tenyleg eleg hobbit nepseg ez... :) kiraly erzes magasnak lenni wwwuuuuuhhhuuuu
csokinyuszi Gege
oo meg annyi h megint csopog az eso :P

1 megjegyzés:

  1. Hola Gabi! Que te ases bien aquellos 4 meses!!! :-) Irigyellek ám. Ha megunod, szólj, bármikor cserélhetünk. :) Ja, ha kérdésed van és tudok segíteni, nyugodtan szólj.
    Net: a locutoriokat próbáltad már? Ott úgy emlékszem olcsóbb a netezés.
    A város tényleg gyönyörű, főleg karácsonykor a Plaza del Ayuntamiento... :)
    Hű, azt hiszem még visszamegyek oda. Amúgy az UPV-n vagy?
    Pussz
    U.i.: Képek lesznek? :) (Jellj vissza facebookon.)

    VálaszTörlés