2009. szeptember 29., kedd

és esett, esett, esett és esett...

hát jah ez egy idézet a Micimackóból, remélem vagytok olyan jól műveltek hogy rájöttetek ;)
de most amugy az itteni időjárást idéztem, 3 napja esik, mondjuk most pont elállt de végig sziombat este , vasárnap, hétfő... ma reggel is,,, ezzel vannak tele a hírek , hogy 12 éve nem volt ennyi víz Valenciába... hát fasza mondhatnám, mert itt ha esik akkor zuhog olyan nagy szemű zivatar... az előttünk lévő telekből tó lett... viccelődtünk is hoyg csak pár haluci kéne bele és milyen luxus hogy halastó jár az albihoz.... áá annyira nem vicces...
a kiskocsma kereséssel nem állok sehogy , mivel inkább csak itthon ültem és a gépem barmoltam, meg szinte neki fogtam aszakdogámnak ...annyira nehéz neki üllni,,... nah majd csak lesz vmi
amugy minden okéé ma Maria del Mar (ez mind a keresztneve) csoptársam- aki hasonlít Adrihuga Edinára- végig vitt a belvároson, bár nagyját magam is bejártam ,d e megkerestük a könyvtárat (ingyenes beíratkozás, csak utlevél meg fénykép kell hozzá. és hülyének néztek mikor megkérdeztem hogy hány euró beregisztrálni...EU...) és megnéztük a Kukuxumusu boltot, annyir cuki , és drága, de majd sztem meglepem magam vmivel;)
és megpróbálom lecserélni a topográfiát, ennyire azért nem vagyok mazoista, elég h otthon 2 szakom, ne csináljak még több problémát itt magamnak ha nem muszály....de csak másik spanyolra tudom mert nincs egy épkézláb angol kurzusuk... de legalább olyat választok amit magyarul értek:)
hát kb ennyi volt a nap történése, még annyi hogy ma láttam vagy 8 kobórmacseszt, eddig kb 1et mindössz.
Nah sok pusszi a hazaiakanak
Gégé
úúú :és köszi a kommenteket!! jó "látni" titeket!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Az eső azért esik,mert csak így birsz nekiülni a szakdogádnak. Amint készen leszel vele jönni fog a Valencia indián nyár és gyönyörű lesz az idő. Használd ki az esős napok adta lehetőségeté az otthonmaradásra és dolgozz!!!
    Utána annyira jó lesz hidd el egy nagy kő esik le a szivedről.
    Azért szép napokat kívánok. szeretettel ölel azanyád

    VálaszTörlés
  2. Szerintem már nem is esik és vasárnapra teljesen kisüt a nap és 30 fok lesz, mehetsz újra a tengerpartra, csak meg ne égessen nagyon ez a meleg őszi nap. Sokat gondolok Rád, azért dolgozz és pihenj is, bár ez utobbira téged kevésbé kell biztatni. Mi itthon készülődünk a nagy falunapi rendezvényekre.
    Szeretettel egy nagyöleléssel puszil azanyád.

    VálaszTörlés