2009. szeptember 17., csütörtök

masodik nap vege

megint esik, asszem ez a spanyol osz , hogy 28 fokban delutan 5 es 7 kozt zapor vagy kisebb vihar van, de nem rossz ma is pont addig setaltam h haza ertem elole, azert megse olyan nagy varos ez... mar majdnem a fele megvan, gyonyoruuuu, foleg hogy a folyojat eltereltek nem tom hany eve es a holt ag annyira holt hogy fellçtoltottek es taliraktak focipalyakkal meg parkokkal meg sok kis cukisaggal :)
olyasmi lehet mint New Yorkbanm a central park csak ez folyo volt nem kellet kiasni es kette szeli a varost :)
hat a targyaimmal nem lett nagy elore lepes,sokat szidom a fostos neptunt ,de az legalabb hasznalhato....
itt a targyakat felveheted, de csak intezetek szerint van csoportositas, semmi evfolyam ilyenek, es nincs semmi info hozza, hogy hanmyan vehetik fel, kik vettek fel, hogy mikotr van azt egy masik honlapon megnezheted, de h felvegyel targyat azt is kulon intezik mert ahova bejelentkezel neten abba a fiokba nem tudsz ilyet csinalni...... BBBLLLoooo pphhhffuujj, szoval nagyon kaksi.....
de ugy nez ki ñehet holnap osszejon egy albi, eleg igeretesnek tunik, megyek latogatni, majd beszamolok, de akkor valoszinu hogy szombattol lesz hol laknom :) ..... ahol varom a kedves latogatoimat- bar asszem csak a milliopmos retegbol johettek, meg nem talaltam ki h olcson tudjatok jonni.... :S
de kb rendezem soraim szep lassan mindt mindig de az utolso elotti ,de csak abba a pillanatyba minden okke, nah ez igy nem igaz mar 2 napos elonybe vagyok magammal szembe, ez nagy szoo :)
mindenkinek jooo ejszakat, pusza Gege
jah amugy neztem h ez a rendszer milyen hulye idopontokra datalja a beirasaim, csak a mihez tartas vegett most 22.17 van :)
nah alszok mert sztem holnap mar muszaly lesz vegig ulnom az elso oram itt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése