2009. július 12., vasárnap

Manuel

nah a 2 fantasztikus nap utan finisterraban, csak atsetaltam Muxiaba, bar csaltam mert az uccso 3 km-et hagytam magam elvinni, mivel az oceanparton egy hazasparral beszelgettem egy 10 perceet es mondtak hogy mennek, elvigyenek e ha mar muxiaba mennek, so mondtam hogy koszi, de azert ott is kaptam egy diplomat, es amugy tenyleg szep varos, bar a reggelem esos volt azert korbe neztem....
es mivel vissza Santiagoba csak delutan 6=kor lett volna busz igy 12 korul gondoltam csak megprobalok stoppolni, es meg a varosba hallotam hogy jon egy kocsi , so a kis Santiago feliratu papirom kitartottam es mosolyogtam hozza, esmeg is allt egy Kia es egy tok kedves csavo mondta hogy elvisz santiagoig, meg hogy kcisit beszel angolul..
so kiderult hogy sokkal jobban beszel angolul mint en spanyolul, de igy keverve jol megertetteuk egymast, es addig dumaltunk mig mondta hogy o haza fele megy madridba, meg elotte megall egy faluba, mert belezugott egy sved zarandokba , es hogy felhivta az osszes zarandok szallast es hogy ott meg van a cime, en megkertem hogy akkor csak egy orar alljunk meg santiagoba mig megyek egy gyors kort, meg bevasarolok, o addig kavezott egyet es 6 oraval kesobb meg 650 km=rel nappalijabol irok, mert vagy 50 megkoszontem hogy ingyen lehozott Madridig ,a kulvarosban lakik, es mondta ha ugyis ilyen csoro vagyok ,meg tenyleg tok jo fel legalabb 3 orat vegig enekeltunk a kocsiba, jo zenei vannak Pl Born to be wild :] meg tenyleg sokat beszelgettunk, so tudom hogy elvalt van 2 gyereke , nem pszichopata, tanar meg van egy alapitvanya, es SAJAT szobat kaptam jah es mondta hogy vacsora reggeli meghivas benne van , so nem tudotam nemet mondani!!!!
Nah de megyek mert a spanyol tvbe most megy a Men in Black 2, vicces
so pusza mindnekinek es holnap este leszek otthon so kedden mar lehet keresni!!!!!!!!!
udv Gege

2 megjegyzés:

  1. Nagyon boldoggá tesz, hogy minden rendben Veled!!!
    Gondoltam, hogy a "majd megoldom"-ba valami ilyesmi történik. Hálistennek az égiek azért folyamatosan vigyáznak Rád, Te is ügyes vagy és jó emberekkel hoz össze a sors. Szeretettel ölel azanyád. Este várunk Ferihegyen, az egész család.

    VálaszTörlés
  2. Szia Gabi!
    Szeretettel köszöntünk az Andrásy kúriából.
    Gratulálunk és örülünk,büszkék vagyunk a teljesítményedre!
    Anyu sokat mesélt az El Camínódról!

    Sokszor puszilunk
    Frenk meg Mindenki

    VálaszTörlés