2009. június 7., vasárnap

saint-jean-pied-de-port

jah ennel a hosszu nevu varosnal ahol kezdodik a dolog, mikor felhullamodban levanszorogtam hogy kivaltsam az utlevelem 2 aranyos francia noci volt benn.
es mint kiderult nekem 15 kilos a taskam mert meres utan meg kerultek bele dolgok .....nehez dolgok fel kilo naptej meg ilyenek, so nekem szaladtak kb mind2en h ok majd konnyitenek a taskamat, igy mar csak 10 kilo volt a masfelliter vizzel , so mondatak h igy mar mehetek, de ott kellett hagynom a csigus badogbogret, de kaptam helyetee kis muanyag zoldet, meg a rovid gatyaim,a naptejet a keztorlot...... meg csomo mindent. so ez maradt meg ki a sztoribol, es igy mar tenyleg nem huzza annyira a vallam a taska..... :)

4 megjegyzés:

  1. Én a kedvenc fekete garbómat hagytam tettem ki először, mert mint kiderült, arra valszeglesz szükség:D Nehéz elválás volt, de megérte!:D
    Amúgy ha szappant vittél, azt is lehet felezni....emlékeim szerint..:):):)(elkeseredettség:)
    :DPuszillak és kitartás
    Tami

    VálaszTörlés
  2. te dinka picipóni,nem vagy normális:D:D:D csak így tovább, de azért vigyázz magadra!
    puszi, mágnes

    VálaszTörlés
  3. ÓÓÓÓÓ Gabi, nagyon jól hangzik, most nagyon sárgulok...
    Kitartást, és sok szerencsét az úton!!!
    puszi
    Nojszi

    VálaszTörlés
  4. Hello drága szomszédlány!
    Sajnálom a bögrét! Örülök h, még élsz!
    Kitartást és ÉLD TÚL:D:D
    Csók Zsuzska a szomszédból

    VálaszTörlés