2009. június 16., kedd

eszkoz litsta

hali ma 30 km-et mentem ez kb vagy 10 es fel oramba telt, de a kis csiga tempom azert gyorsul... vagy a tobbiek is lelassulnak, de egy kanadai neni mar megjegyezte hogy a banda nemreg ment el, so gyors vagyok mint allat, en meg szarul vooltam ugyhogy csak bologattam meg mosolyogtam neki... fajt ma a hasam, de tulelheto
amugy a tegnapi napom volt eddig a legjobb, lattam vagy 4 pavaszem lepket meg egy fecskefarkut, es vegig hallgattam az osszes mese zenemet... meg jo hogy akkor is le voltam maradva, mert lehet hulyenek neztek volna hogy a 23 km utan meg ugralok meg tancolok es aladint , herkules, oroszlankiralyt meg kishableanyt eneklek, de sutott a nap de voltak felhok es vegre tenyleg egezznap jooo volt, so nem erdekelt ha hulyenek neztek is :) szokasom meg mindig
jah es ahonnan multkor csak kicsit irtam Logroño... a buta bacsikkal... otthagytam a 3 EVES SZARRA NYUZOTT GOLYATABOROS POLOMAT!!!!!!!!!!!!!!!!!! :((( ez azert megrazott, plane hogy 2 polom volt csak, de a szallasrol kolcsonoztem egyet, so teljes a letszam megint :)
jah es egy Quechua fem kulacsot is eltulajdonitottam, az otthagyott targyak kupacarol, meg Dan brown angyalok es demonok konyvet angolul!!!!! az most az esti mesem
amugy lattam mar Narnia kronikait egybe kotve, olyan vastag mint a pulzalo vadlim :) csak olasz volt amugy tuti haza cipelem ha angol :)
jah nah es tegnapi szallason pedig egy tangam felejtettem a szariton :( pedig azt szerettem, az volt rajtam mikor majd beszartam a 2 tetkom alkalmabol, so azert sajnalom
na so igy cserelodnek a dolgok errefele

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok! 257 km!! Még ha holnap is belehúzol, utána Burgosban állj meg egy kicsi városnézésre.
    A zarándokoknak ingyen van a városnéző kisvonat és a városról azt irják, hogy gyonyorű. És vegyél magadnak bugyit. Puszi

    VálaszTörlés