2009. június 16., kedd

meg itteni emberek...

so a csapat eleg vegyes, foleg nemet es francia mameszok -papeszok nyomjak de mint allat, ma pedig talalkoztam egy csavoval aki luxemburgbol kezdte a setajat.... jol raernek
tegnap egy integetes elejeig lattam elso baratom a lengyel biciklis bacsit... neki nagyon szurkolok!!!!! tok aranyos,
a francia 3-4 es ferfi banda akik allandoan boroznak mar csak ugy koszonnek hogy :aaaaaa Madam SSarkosszzzyyy... (aztan meg nyunyoznek -mint Papi szokott:)- hogy sarkozy milyen pici kis ember.. viccesek
van 2 nemet az egyik 35-8 a masik 56-60 kozott akik reggel allandoan lehagynak- meg mindig nem visz ra a lelek hogy 5-kor induljak...- de este mindig talalkozunk, es mindig rohognek hogy lassu vagyok de utannuk 1,5-2 oraval en is mindig oda erek ( a napi 25-28km szinte mindig megvan ) de kb mar a fele tarsasag ismeri egymast igy kerulgetesekbol, es mindig mindenki allandoan vigyorog meg rohog a masik nyomoran, hogy faj mi a labad... lesz ez meg roszabb is de nagyon joo itt lenni
ma egy lengyellel beszelgettem, szeretem a lengyeleket nyitottak es tok jofejek, a franciakbol pedig csak mutatoba akad jofej, olyan meg megkevesebb aki hajlando angolul tanulni/beszelni.... oket nem szerettem meg jobban...arogans kis majom kakik
jah es hogy felreertes ne essek, en mindig is a lustabbik fajtabol valo voltam, so azert mert ezt megcsinalom, mert akarom es meg is tudom, attol meg nem megyek ugy haza hogy reggel kipattanok majd 5kor es bedaralok egy Kinizsi 100ast aznap, mert jol esik.... Gege maradok aki 10 elott nem szeret mozogni, kikelni az agybol, csak tudom a hataraim mostmar tagabbak mint voltak, es buszkebb lehetek magamra :)
so majd latjatok ha hazaertem es vegig latogattam az orulunk hogy hazaertel bulikat, meg a vadlim egy honap alatt visszalappad.. so nem sok minden fog itt valtozni :)
pussza Gege (az eredeti es egyetlen)

2 megjegyzés:

  1. szia Drága!
    Én nagyon büszke vagyok Rád,kőkemény vagy!
    Majd irigykedek a vádlidra!
    De azért a társaságod sem rossz,akikkel együtt bandukolsz;)
    Sok puszi
    Pontosan hányadikán repülsz Te vissza Hozzánk?
    Csókszilihagymusssz:)

    VálaszTörlés
  2. "Az emberek úgy nézik a dolgokat, ahogy vannak és azt kérdezik: miért? Én úgy nézem a dolgokat, ahogy lenniük kellene, és azt kérdezem: miért ne?"
    (Robert F. Kennedy)

    VálaszTörlés