2009. június 25., csütörtök

Leon

hat ez hatalmas volt!!!!!!!
annyira hianyzott mar egy ilyen este.... nem is rugtam be annyira, de vegig tancoltuk az egeszet, voltunk koncerten, mert itt fesztival van... asszem az uccso nap erkeztunk 3 napos volt... es voltunk kocsmakban, es talaltunk meg embereket, meg egy amcsi csajt, egy skotot meg egy brazilt, de o most paplonaban lakik, so oda tenyleg vissza kell buszoznom meg jul-ba!!!!
es annyira vicces volt egyutt inni, es beszeltuk is hogy lehet hogy tegnap nem setaltunk, de tuti hogy letancoltuk a tavot..... :)
annyira jooo hogy kijottem, iszonyat buli!!!
es a katedralis is gyonyoru!!! olyan hatalmas, es gyonyou szines uvegablakokkal teli, a burgosi nem tetszett annyira, az mar tul sok volt... akkora aranyozott oltarakkal meg minden... nem szeretem az egyhazat.... tul sok a korites mar.... de meg mindig nem valtam szentte, de sztem kozeledek hozza!!!:)
pussza meg Leonbol
jah es ez a masfel nap papucsoza tok jot tett Fifinek!!! mostmar szepul a labam!!

1 megjegyzés:

  1. Jól van ügyi vagy!akkor megmutattad hogy mulat a magyar:)már nincs is sok hátra:)ha esetleg meggondolnád magad és tovább maradsz.juli11.én kb délben a barcelonai reptéren vagyok:)Szeret:lilla és még mindig pici szőke nélkül

    VálaszTörlés