2009. június 14., vasárnap

most en kerdezek

latom , hogy olvastok, so pussz mindenkinek!!
1. a koli jelentekzesekkel mi van?
2 Rita te akkor ossze akarsz/osszefogsz koltozni Marcsival? csak mert akkor a mi szobanka nem lehetne beirni engem Katival meg Lolaval? mert igy legalabb felevtol lenne egy ures szobaja szuper magdusnak....
errol vhogy ertesitsetek mar, amugy el szoktam olvasni a kommenteket... koszi!!!
jah es Feri nem igazan irtal hogy hol van az indexem? ccsak remelem okke minden es nem ezen akarom elbukni a felevem.... gondolom megerted, es bocs hogy basztatlak...

uuu meg egy erdekesseg: talalkoztam egy lengyel bacsival a 2-3 napon, Ludvig, min 60 eves, es biciklizik lengyel orszagbol, nemeten at francian at a Caminon egesz portugaliaig, Fatima a veg cel, mivel o nemet lengyelul beszelt en meg angolmagyarul, igy nem biztos ,de sztem azt mondta hogy mar 15 hete nyomja....... jofej bacsi, es egesz sok ilyen oreg van aki otthonrol indul el mert raer... nemet bacsi, franci neni !!!!!!
SO HARJRA ANYU 2014-BE IRANY A VILAG!!!!! APU KOSDFEL A GATYAD ADDIG :)
nah tenyleg pussz es remelem tudtok vmi infot irni
koszi csokinyuszipuszi Gege

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Olvasunk, szorgalmasan, minden nap:D
    Ritával akkor tudunk összeköltözni, ha
    1. őt átveszik államira
    2. engem fölvesznek az A-ba/B-be koliba
    Nyúzzuk is szorgalmasan a to-s néniket levelekkel, verbálisan, és minden egyéb eszközzel, hogy mondjanak már valamit, hogy mikor derül ki, de eddig semmi:S
    Sok puszi,és kitartást az elötted álló útszakaszokhoz:P
    Marcsi

    VálaszTörlés