2009. június 7., vasárnap

pamplona cim szavakban

nah barcelonabol a buszom este 11kor ment , addig meg neztem a muveszeti muzeum elott eguy kis szokokut showt, majdnem mint szegeden a Dugonics ter csak 20x nagyobb es tobbfele vilagitas van meg carment jatszanak.
nah a busz szar volt az 5 orabol kb 1,5 aludtam aztan kidobtak h ez mar pamplona.
becs0viztem meg 2 orat ott aludtam, aztan cuki rendfenntarto mondta h nem alhatok ott
, de akkor mar nem is aludtam...... so mind1 gondoltam arreb mek 6 paddal azt megreggelizek. erre beesik mellem egz bundesliga frizus voros szakallas 27 eves csavo es spanzolul elkezd beszelgetni hozzam. kicsit" piaszagu volt de rendes, o is buszra vart es 1ut korbesetaltuk pamplonat.
nem nagz varos de szep
nah 2 oran belul a kolok kiszotarazta h csokolozni, akkor mondtanm neki h nem, mert nem igy mukodik a dolog plusz tenyleg eleg komoly alkesz kiparolgasa volt.....
nah aztan o elment busszal en meg jartam meg egy kort a varosba mert a busz 4kor ment.
addig persze sikerult osszespanolnom 2 mar regota kinn elo roman fiuval akik Portugal palinkat ittak, de sztem nem volt igazi palesz mert eros se volt meg nem is karcolt......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése