2009. június 5., péntek

barcelona

hihhetetlenul szep, nagy, tiszta varos. eleg sok fele emberket lattam de az tuti hogz minden 2on tetko is volt:) szimpatikus! amugy annyi motor meg bicikli van hogz cska na, es kb csak egyiranyu utcak, de egesz jol megoldottak...
furodtem a tengerbe, na joo ez tulzas de beleszaladtam nyakig, aztan meg egy fenzkepert belealltam, de szep, tiszta es nem is olyan sos. az emberek baratsagosak, bar a sok negustol neha felek, mintha otthon lennek cigok kozt.....khhmm
na de amugz minden okke, kaptam szallast is egy baratom baratjatol, so kossz Moni, hogy ilyen messzi barataid is vannak!!!so most epp olyat nezek hogy hogy jutok el papmlonaig. valahogy csak megoldom. pussza Barcelonabol, ha tehetitek egy nap korbeszaladast nagzon meger. sztem meg vissza nezek en is ide!!!

2 megjegyzés:

  1. remélem megnézted a híres nevezetes hamutálamat:)VIgyázz magadra Géguszházikusz!

    VálaszTörlés
  2. Lilla voltam csak nem értem a rendszert:)

    VálaszTörlés