2009. június 14., vasárnap

8. nap Najera

hali megint, tegnap tevedtem tegnap volt a 170 km korul a dolog, ma kerekitettem ki 200km- re, de nagyon szornyuseges volt... marmint az ido csak az en kedvemert volt felhos hogy az uccso 10 km-nek is neki induljak, mert a mai tali oda volt megbeszelve, de az 5 km a vegen, sima terepen volt, megis ugy sajogtak mar a talpaim, hogy taknyom nyalam konnyem egybe folyt.....
jah azt sztem meg nem irtam, hogy megfaztam, hat perzse hogy a magyarnak van ilyen szerencseje, na joo csak hulye voltam mert leizzadtan kb 20 percet ultem a hegyteteon, de legalabb szep volt:) csak 3 napja taknyolok azota :) hihi
so kicsit kiakadtam a amai nap is mert mikor azt hittem hogy elerem a varost egy iszonyat nagy ipari parkot talalok, kotorovel meg gyarakkal... es csak megyek megyek, de megtanultam bekapcsolni a robotpilotat, so csak menetem, bar azert ereztem hogy faj a talpam, de konnyezve is menetem, nehez volt de megcsinaltam, egy kicsit megint buszkebb vagyok magamra.... meg jooo hogy szuperhero ponikiralylany vagyok!!!!!! amit persze alkesz filccel meg is orokitettem egy nagy kovon, vmi urugvaji beiras melle: hogy HAJRA MAGYAROK!!!!!
so ha vki erre jar a kovetkezo 1 evbe sztem meg megtalalhatja, jah meg Pamplonaba is a francia kert melletti jatszoter piros kotelpiramisanak tetejen is kezem nyomat hagytam... :)
jah ez is kimaradt, voltak ott ozek kecskek uncsi tyukok es pavak, feher pava is!!!! nekem pamplona nem a bikakrol hanem a francia kert feher pavajarol maradt meg :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése