2009. június 11., csütörtök

1-5 nap125km!!!!!

nah hali hali,
megint 1 euro 2 perc, so leszokok az msn-rol....bocs
nah az elso nap jo volt de egyedul mentem, a 2. nap roncesvallesbol, larrasoana fele esett az eso de nem sokat csak minden csuszott igy a lejto se volt olyan vicces.... de nap vegen taliztam egy argentin, egy brazil, es egy ir csavoval 24-27 evesek es jol beszelnek angolul so azita is veluk jovok, kozben csatlakozott egz ir csajszi is -27- akinek csak egz het szabija volt de a 3-4 napomat vele setaltam, aranyos volt es sokmindenrol dumaltunk!!! es csak kicsi eso volt es vegre kaptam a spanyol napfenybol!!!!! nagyon durva, mint nallunk az augusztus kozepe, de mikor mar megerkezel azert jol esik meg napozni egy kicsit!!! :)
a taj meg iszonyat gyonyoru, bar maradok az nyaralasnal az ilyen helyeken, jobb szeretek laposon elni :)
jah es meg egy amerikai csajszi is csatlakozott so eleg nagy bandaban megyunk, es mindig en vagyok az utolso, de bevarnak so van csapatszellem, igazi multinacionalis csapatszellem ....hihi
de mondtam h 21 evet eltem laposon so nekem fura h minden nap dombokon meg hegymenetbe maszkalunk, de sztem a napi 24-27km nem rossz tolem, de jooo hogy talalkoztunk igy sokkal nagyobb a motivacio hogy ne hagyjam el magam....
so a haverok megvannak , most johet a buli!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése