2009. június 17., szerda

nah meg annyi

most hogy mar kajaltam minden okke, furdes es alvas, es holnap fel 8ig alszunk!!!!!!
itt tenyleg megtanulsz orulni az apro oromoknek!!!!
tegnap elott peldeul lattam napraforgo meg kumpi foldet, es egy csomo borsot!! amibe persze egybol belerongyoltam, es kinaltam a tobbieket hogy borsot?? es ok meg nem tudtak hogy mirol beszelek, meg hogy ez eheto??? mondtam hihi OF cOURSE!!!!!
so ettunk borsot is, finom volt :)
ui: meguntam a zeneim...kar hogy nem mentem at hozzatok Lillamegpiciszoke szobatarsa :)
de hat igy jartam!!!! talalkozunk meg a nyaron :)

4 megjegyzés:

  1. De amúgy jól működik a töltő meg a mp4?
    amúgy nagyon büszke vok kicsi pruccli mucc (nagy vádlikkal)
    akkor majd csinálunk egy új zenét aminek az lesz a címe hogy gégé a hős (herkules a hős)!!!
    puszil a hugod, (szerintem a másik is), apa is anya is, meg szerintem endris is puszil csak jól titkolja!
    Julcsi

    VálaszTörlés
  2. Hali!

    Nah az indexed leadva a TOn. mindenki aláirta szal minden süti!

    Máté voltam!

    VálaszTörlés
  3. hát most már késő bánat.énekelj meg táncolj...nem félek hogy unatkozol egy percig is:)Ma hagytam el Gödit.furi de hiányzik...látod itt meg a nagy szarban megtanulsz a végén örülni a kis dolgoknak:Dmint pl Gödi,illetve emberek:)egy vigasztal 3hét és engem is vár Barcelona...:)hajrá béjbi,csókollak: Lilla voltam és a kicsi szőke szobatárs már nincs itt:D

    VálaszTörlés
  4. "közeli helyeken, dombokon hegyeken
    ...
    (itt ül az idő a nyakamon,
    kifogy az út a lábam alól)
    AKKOR IS MEGYEK HA NEM AKAROK!
    HA NEM KÍSÉR SENKI UTAMON
    ...
    az ember mindig jobbat remél

    csak hogy olyat is tudj énekelni ami rólad is szól!!!!

    puszi kicsi hugi voltam ( a kisebbik)

    VálaszTörlés