2009. június 7., vasárnap

pamplona este

Szoval sikerult annyira berugnom h lekestem a buszt az allmason valoszinu hanytam is ... a cipomon volt pici de budi nyoma a dolognak, so 8kor felriadtam az allomson szunzalva h en ma saint jean-pied-de.portba akartam lenni so fogatm egz kicsit bunko taxist aki piti 105 euroert felfuvarozott es a12euros helyen aludtam.... izgis....
nah az egeszbe csak annyi a kaksi h vagz az allomason elloptak vagz elhagytam vagy a taxiba kiesett a fenykepezogep tokja, es mivel olyan jooo fej vagyok csak az aksinak a toltoje volt ebnne meg a fasza Barcelonas feles poharam , hogy az nehogy eltorjon!!!!!!!!!
hat jah ertekrend
so most a mobillal csinalok kepeket de nem mindnerol, so azt majd elmeselem!!!!!
so ma hajlba meg egy picit hanytam a szallas mosdojaban, tokre kulturaltan, mikor eszembe jutott h tegnap csak reggel kajaltam azert artott ez meg ennyire, so 7kor keltem fel 8kor megvettem a kagylom meg az utlevelem es indultam kajert.
aztan 8 oraval kesobb itt vagyok Roncesvallesbe ahol 2 euroert 20 percet irhatok nektek!!!!!
de egy szep nagy regi kolostorban van a szallas
kb 60 ember, 6euroert
az ut meg nem volt gaz, vagyis a 27 km uccso 2,5-3 kme volt rendes kaptato, de van 2 botom so okke minden!!!!
nah megzek is furdok meg labat apolok, es bocs a helyes irasert... spanyol billentyuzet, majd megszokom
Pusszz legkozelebbeig

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése