2009. június 21., vasárnap

3 nap lemaradas

nah so a 40 km-es napot tuleltuk csak azota csatlakozott hozam
Fifi... o a masodik sarkam, es szorgalmasan nol, csak a kilometereket eszi es sajnaos hizik is toluk de szertem, mindig van kihez beszelnem....na joo inkabb csak szitkozodok...
sso az uccso 3 napom nem volt rossz , eso nem volt de szel az sok, es vegelathatalan utak.... amugy nem vagyok a pehelysulyuak csoportjaba de habtestem neha rendesen neki kellett tamasszam a szelnek, de anyu nezte a neten hogy csak 15km/oras volt...hazudik a net minimum 60!!!!! de amugy okke nagyon kicsi helyeken szallunk meg altalaba so jo kis csaladias a hangulat, es az egyik helyen templomban aludtunk es kaptunk labfurdetest meg puszit a labunkra... na jo eleg jelkepes volt , de ahogy az olasz mamesz levezett az majdnem vicces volt...ott csak ugy hivtak hogy seniora mussolini, de csak a hata mogott, tenyleg bolond volt szegeny egy kicsit...
amugy minden okke jah es ma tul jottem a felen!!!!!!!!!
406 km VAN A LABAMBA !!!!!! ANYU MONDTA HOGY EZ A HIVATALOS TAV!!!!!
khmmm es plusz 4 km... eltevedtem.... tipikus, csak fel ora utan mar feltunt hogy 10 km es tavon belul csak dombok vannak es nekem mar 20 perce egy varosba ken lennem.....
nah az kicsit frusztralt... de en nem fordulok vissza majd alszok aaz eg alatt vagy vmi... de taliztam egy biciklizos csaladdal es ok mondtak hogy csak egy jelet nem lattam ahol le kellet volna fordulni es amit en megkerultem es elhagztam dombot , annak a masik oldalan van a varos... so kicsit felbasztam az agyam hogy akkora pancser vagyok mint allat, de en mar nem gyaloglok vissza, addig is mentem mar 30 km-et, inkabb keresztbe!!!! csak magyar vagyok , so neki szaladtam a szantonak , meg jo hogy csak 2 masfel meteres arok volt, de kiszaradva... es mar ott is voltam :)
jah es mire beertem a varosba a csalad is visszajott es behivtak magukhoz egy sorre... jofejek a spnyolok!!!!!

1 megjegyzés:

  1. "Általában az az ember jut legmesszebb, aki hajlandó merni és csinálni. Egy óvatos hajó soha nem jut messze a parttól"
    Már így is elég messze vagy, de a következő 3 hétben ez a távolság még nőni fog. Kívánom, hogy Isten hordozzon puha tenyerén, hogy ne legyen több hólyagod.
    Azért néha áldást is kérhetnél,azt is meghallgatják az égiek.
    Puszil azanyád.

    VálaszTörlés