2009. június 27., szombat

mar csak 8 nap

hali hali
so a banda tovabb nott, van meg 2 uj norveg lanyunk, meg 2 bulgar csajszi is csatlakozott....
meg eleve a setalos beszelgetos emberek is mar baratnak szamitanak, so nagyon sajnalaom ,hogy mindjart a vegere erunk, mar gond nelkul setalok 35km-et naponta, bar meg mindig a sajat kicsi tempomba mai lassunak szamit de senkit se erdekel ,.... mindig oda erek :)
jah a mugy ami kimaradt Leon-bol, hogy BURGER KINGBEN EBEDELTEM ES VACSORAZTAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! es sose hittem volna hogy a Camonin ez lesz a bajom, hogy a szallason csak forro viz volt...... nem lehetett furodni, komoly legalabb 36C-os volt, egetett....
so azert volt fenyuzes a buli utan is.. azt nem tom irtam-e hogy az ivaszatot egy Szandra nevu leanyzoval vezenyletem le...persze az o keresere.. nem volt ivo partnere es mivel osztrak.. mondtam neki, hogy a szomszedaimmal amugy is szeretek inni.....(khmmm. Zsuzska, Jucc, Kati.... hihihi)
tegnap is jo szallasunk volt es ma is okes.... a furdojuk eddig a legkiralyabb..ezt le is fenykepeztem ....
jah es eddig egy varosba se birtam toltot venni a fenykepezomhoz, es most egy masik osztrak csajnak , emg az egyik bulgarnak is olyan van mint nekem!!!! so mostmar 2 is van....
so az uccso 250 km-rol lesz majd kb kilometerenkent kep, csak hogy potoljam az eddigieket... aa majd ugyis fogok kapni a tobbbiek kepeibol, so nem gaz
sok pussza megyek vacsizni
ui: a nap honap legjobb hire szamomra, hogy egy boltba talaltam , remdes O.B tampont!!!!!!!
en komolyan egy oraig vigyorogtam miutan bevasaroltam :) mert eddig csak ilyen fura tampax izeket lattam, de olyan hulye formaja volt hogy olyat nem mertem venni, cssak mar idoszeru es most talaltam!!!!!!!!!!!!!!! uuuuuuuuaaaaaaaa
komolyan sztem a vilagon a 2 legjobb talalmeny a noknek az o.b meg a teflon :)
csak hogy legyen a mai napnak is tanulsaga.....huihihihihihi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése