2009. június 17., szerda

jun 17.... veletlenul 38 km

nah tegnaprol meg annyi hogy elkappott egy zivatar so a decathlonos fasza poncsomba csak a gatyam azott el es az uccso 2 km kb olyan volt mintha Quazimodo sprintelne az ut szelen..... viccesen nezhettem ki :)
ma pedig csak 27 km volt csak kiderult hogy az ottani szallas csak 3 nap mulva nyit???!!!!
meghogy engem nem varnak..... FELHABORITO!!!!! mert en vagyok am a " the fastest hungarian women pilgrim!!!!"- ezt egy aranyos 57 eves holland csavo allapitotta meg miutan tegnap is este 6ra estem be a szallasra (altalaba 2-3 kozt ernek be az emberek...) de aznap is majd 30 km mentem....
nah so igy jartunk es mondtak hogy tovabb m,ehetunk 5km-et es onnan busz Burgosba, ami meg 6 km, vagy az 5km-nel van hotel 13euroert...... annyiert kinn alszok a friss levegon,a csillagok alatt, so gondoltuk ha mar megyunk akkor mar 5 km kinek faj..... HAT A TALPUNKNAK.... de a veget uccso 3km-t egyutt szepen vegig nyugtuk ahogy illik, es most 3 euroert alszok egy 5 szintes 2 eve epult szallason az 5. emeleten es LIFTTEL jarok!!!! meg pisilni is- egy szinttel lejebb!!!!!! nah ez am a luxus mi??????
amugy eddig csak 1x kellett hidegvizbe furodnom, es kb 4 naponta hajat is mosok ,so nem is vagyok akkora gaz :)

2 megjegyzés:

  1. A holland bácsi megjegyzését szeretném magyarul is megtudni, sajnos még nem beszélek angolul.
    Egyébként gratulálok,fantasztikus lány vagy.puszilazanyád.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Kicsi Gabim!
    Én nagyon szoritok Neked, hogy a magad elé kitűzött célodat teljesiteni tudd. Ebben az a jó, hogy csak magadnak kell elszámolni. Legyen kitartásod, erőd az út második feléhez is. A mai napon valószinű, hogy meglesz a 400. km-ed!!!!!! és ez azt jelenti, hogy az ut felénél tartasz. Innen már kevesebb a megtételre váró lépések száma, mint amit eddig megtettél.
    Egy ir áldás jutott eszembe:
    "Az ut emelkedjen lábaidhoz,
    Fujjon mindig hátad mögött a szél,
    Lágy eső öntözze földedet,
    A nap ragyogjon arcodon
    És amig ujra találkozunk,
    Isten hordozzon puha tenyerén.
    Szép utat és boldog megérkezést kivánok.
    Szeretettel ölel azanyád

    VálaszTörlés