2009. november 28., szombat

itthon lenni csudii jjóóó :)

Szóval péntek reggel a 2 telefonom 4x nemtomhány csörgésére szinte egyből felriadva, a kicsit véres szemeim előtt végre nem az a barackszínű valenciai falam pislantott vissza rám, hanem a szocreáli idők óta a koli falon rohadó pirosfosbarna átmenetes falvédő és a kopott pár helyen kicsit levert fehér fal, és annyira jóóó volt erre ébredni, úúúgggy hiányzott a jólmegszokott lepukkant kolim a keméyn recsegős ágyam, de a 4 óra alvást nem mondám elégnek, de annyira feldobott a tudat hogy itthon vagyok hogy igazából nem érdekelt... konzultáltunk, újra csináltuk a ppt-met először előadtam, mint egy idióta, de még a szomszédéknak is vagy 5x elmondtam , javulgat, de nagyon szarok... de hát olyan úgyse volt még hogy sehogy se legyen...
úúú épp az "Ha eljön Joe Blacken" bőgök, nagyoon szép ez a film ,szeretem !!!
nah de írom tovább hogy konzultáltam, bevásároltam, Andika feljött hozzám még a szomszédlányokkal is összeültünk egy "körbe hallgatásra" Andika már tapasztaltan kommentált ( baaszzus de szeretem ezt a filmet, ezt a részt már vagy 10 perce írom ...nagyon rég sírdogáltam már és most olyan jól esik, sztem a mai estémből-öh hajnalomból csinálok egy bőgős filmnézős estet és jól kisírom magam- szokott ilyen kedvem lenni, egészséges, szeretek néha csak úgy sírni)- bár remélem a bizottság előtt nem bőgök ha elkezdenek kötözködni..
Nah szóval hogy ne legyünk idegesek és hogy Andika majd táncizzon a bálon a meghallgatások alatt elszopogattunk egy kis rumos kólát aztán mi lementünk a gólyabálba...
ami sajnálatos módón sztem az egyik legkaksibb bálom volt ittlétem alatt, senki ismerős- kb 10zel ha találkoztam- semmi jó zenekar- a Kowalskiról pont lekéstünk- és csak idióta részeg gépész gazdász meg mindenféle emberkék, akiktől már nagyon nagyon elszoktam... de azért egy kcisit tánciztunk meg beszélgettünk, és mivel akkor már a 2 nap alatt úgy 6 órát aludtam hát 2 feljöttünk...
Ma , vagyis tegnap, most van 3 óra...; a ppt csiszolgattuk meg a hülye körmondataimat gyakoroltam , és remélem nem égek bele... meg a tételek is olvasgattam... mostmár tényleg félek ettől a dologtól, de nem soká túl vagyok rajta.....
Nah sztem ma is tanulok, majd lesz még összeülős ppt bemutató egymásnak meg még több tanulás, so sztem majd csak kedden írok, talán ha majd nem tudok olyan gyorsan berúgni hírdetés után, és találok netet kaptok friss helyzet jelentést, ha nem majd kedden kaptok valami lebutított "átmosot" :P változatot...hihi
Nah addig is ujjakat keresztbe szurkolni, aztán meg ünneplünk!!!!!
csokinyuszi ééss mindjárt csokimikulás is!!!
Gégé a KOLIBÓL!!! HUNGARYYYYYY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése