2009. november 13., péntek

hosszabbítás beadva!!

Hát ezen a héten nem csináltam semmit, csak angol házit, meg a hosszabbításomhoz intéztem el mindent, itt is meg az otthoni egyetemnbek is mindent elküldtem, so kb 99% h maradok , de decemberbe mondanak tuti, ide meg annyi kellett hogy kiválasszam a tavaszi tárgyai... sok kaki közül az állatosokat választottam,legalább egy kicsi közöm legyen hozzájuk... :)
volt egy erasmus parti is, amin kb 10 percet töltöttünk Hankával azt is csak azért, mert Jancsi, a kerészetis gyerek ott volt azzal bezséltem egy kcisit, de rájöttünk hogy annyira nem találunk itt jófej emebreket. kb mindenki erőlteti a barátkozást, és iszonyat felszínesek...(ismerek egy lány magyarországról, szart se tudok róla de a BARÁTOM??!!) so hanyagoltuk a bulit...
sztem már írtam , de lehet hogy nem , hogy még szept vége körül , az egyik órán kérdezte a tanár hogy ki mit csinál amúgy vagy otthon mivel foglalkozott, és én mondtam hogy dolgoztam a tanszéken, meg most írom a szakdogám... az egyik csaj félre értett és óra végén odajött "barátkozni" , hogy hali, ő Petra, cseh és hogy én melyik tanszéken dolgozok, mert ő is akar itt maradni és az egyetemen dolgozni, mire modntam h félre értett én az otthonin dolgoztam a kísérletekkel, itt már csak írok ... mire pofát vágott és kb hátat fordítva elment.. talán még egy sziát nyögött....de ilyen emberek nekem nekem nem kellenek, hülye törtető picsa, engeem nem tud kihazsnálni, így nem érdeklem?!! idióta...és sajna elég sok emberen látom,hogy nem barátokat meg társaságot keres,hanem kapcsolatokat...kicsit utálom az iyleneket.. >=/ bllööö
Szóval én csak a nekem szimpi emberkékkel beszélgetek, nem megyek mindenkihez oda csak mert "gyűjtöm a barátokat" , de tegnap volt ott egy csoptársam finn srác, Teemu, ő is filmmniás, so átjött mozizni, aranyos gyerek és megnézette velem az ALient, mondjuk ideje volt már mert alap mű, de örülök ,hogy csak most láttam, 10 éve még nagyon fostam volna tőle :)
A helyzet nem reménytelen, csak kicsit tovább kell várjak hoyg találkozzak normális emberekkel , de valószínű még van rá félévem, so minden rendben :)
mostmár csak államvizsgára kell tanuljak, ppt-t csinálni a védésemre, meg jövő héten angolból lesz a vizsgám-szóbeli előadás 15 perc...so ezeket csinálom
kb 2hét és talizunk....úúúúúú de várom már a gödöllői koli partikat!!!wwwúúúhhhhúúúú
addig is csók mindenkinek Gégé

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy van egy kis időd írni, és még mindig nem láttam Rólad fényképet az utóbbi hónapban. Valahova csak tudsz feltölteni, vagy legalább emailen küldj néhányat. Már nagyon várlak én is tudod csak egy nagyölelésre és aztán mehetsz tovább a barátaidhoz. Szeretettel ölelazanyád.

    VálaszTörlés