2009. november 10., kedd

Madird

Hát a hétvége elég kalandosra sikeredett, mivel elnéztük az időt, és (a ryanairrell online becsekkoltunk előre) a kapu zárást pedig azt hittük,hogy 8.30kor van és közben NEM már 8kor zárták a kaput amivel csak annyi volt a baj ,hogy a metrónk 7.55re ért ki a reptérre, és akkor már senki nem volt a kapunál...a szemetek, pedig pont elértük volna.... de így elcseszték, so nem repültünk, aztán az infónál mondták,hogy a köveztekző gép 3kor megy -300Eu/fő vagy 4kor 100Eu /fő, so mondtunk egy FUCKYOU! és kerestünk netet... persze a vonat még drágább, a busznál meg nem írták ki az árakat... Mire rávágtam hogy akkor menjünk kocsival, és Hanka rám nézett, elkezdett vigyorogni és ROADTRIP!! so lementünk a földszintre körbe kérdezgettünk a kocsibérlő társaságokat-van aki nem adott kocsit mert csak 21-ek vagyunk,és 24 alatt nem bérelhetünk??!! ez mekkora idiótaság már... nah de kaptunk egy toyota yarist 75 Euért 24órára, mert nekünk ugy kellett kocsi hoyg azt Madridba hagyhassuk, mert visszafele volt jegyünk::) so mivel Hankávál nem volt ott a jogsija ezért én vezettem le a kb 350km-t :) ANNYIRA JÓÓÓ VOLT, mármint a vezetés, nagyon hiányzott már a toyota meg amuyg nem kéne ,de egynek elment..
so 3 órával később megérkeztünk Mardidba és sikerült a legközepébe eltévednem, so a Plaza Mayor alatt parkoltunk le, körbe jártunk , ettünk/ittunk egy chocolate con churrost( forró csokiba mártogatott bőzsírban sütött palacsintatészta szerű rudacskákkal) és megkerestük Hanka barátjait. Aznap csak a belvárosba voltunk este boroztunk kocsmáztunk aztán Teresánál aludtunk-Madridi barátja- reggel kiderült hogy Hanka még nem látta a Hairt??!!!-nem hittem el hogy létezik ilyen ember...- és az Óz a nagy varázslót se.. nah itt kiakadtam.. so leültünk mesét nézni, aztán jártuk tovább Madridot- parkokat, meg épületeket, szobrokat néztünk, és mivel az este elveszettem az egyik fülcsim, így a kirakodós vásáron alkudtam maganak 3 párt 7EUért, meg egy zöld sálat 2ért:) itt nagyon kijött a fülcsi mániám, annyi jó cucc van itt kinn, nem bírom megállni:P Aztán Malvinkával, akki utánnunk jött gegy repcsivel megnéztük a REAL MADRID stadiont, és annyira körbe van építva ,hogy nem tűnik olyan hatalmasnak mint a féynképeken... de 10 lépésnyire voltam benne :) aztán közölték ha részt akarok venni a stadium túrán perkáljak le 50 EU???!!! Annyiból 3 hétig eszek... és nem voltam rá annyira kíváncsi hoyg Ronaldónak milyen szép fehér öltőző szekrénye van meg milyen WC-be pottyantanak... so nem mentünk be a túrára
Aztán kb megint rohanás a reptérre, időben a kapunál voltunk kb 40perc az út, de mivel időbe ott kell lenned, így annyi mintha kocsival mentük volna a 3 órát megint... nem szeretek annyira repülni...
Amugy Madridról annyit hogy képeslapon nagyon szép helyei vannak, csak élőben a szemét kupacokat kicsit nehéz elképzelni onnan, mert koszos egy város, bár ahol 8 millió ember él, ott van is szemét... nem kell annyira csodálkozni, bár a nagy parkjait azt nagyon szépen rendbe tartják!!!
Este elkérem a képeket Malvinkától-neki volt fényképezője, so majd töltöm, tényleg!!!
csók addig is

1 megjegyzés:

  1. Imádlak!!! Fantasztikus a helyzetfelismerő képességed és egyre jobban csodálom a Hankát, hogy ennyire hasonló mentalitásu barátnőt találsz pár ezer km-rel az otthonodtól. Üzenem a Hankának szeretettel várom Balástyára majd egyszer, ha együtt erre vetődne az utatok. biztos vagyok benne, hogy egy szeretni való lány. Örülök hogy nem unalmas és szürke az életed, és annak is hogy épen egészben megvagytok. Várom a fotókat!
    Szeretettel ölel és sok puszit küld az anyád és az apád is.- Arra gondolt, hogy nem sok embert ismer, aki egy idegen országban egy számára ismeretlen autóval bevállalna egy 8 milliós nagyváros megközelítését. Szóval büszke volt RÁD!!!!!... én is az vagyok.

    VálaszTörlés