2009. november 16., hétfő

ROADTRIP!!!!! part 2

végül majdnem mindent lecsekkoltunk a neten, még térképet is néztünk, szóval jók voltunk, és mivel Hanka pasija, Izmael- ha még nem jegyeztétek volna meg- neki van szobája Kartahénában, de aznap nem volt ott, szóval felhívta a kedvünkért a szobatársát, hogy ő ott van e és be tud e minket engedni?! Otthon volt, szóval így indultunk el Kartahénába...
Gyönyörű város , nagy kikötővel, mivel tengeralattjárókat gyártanak, kell is, de top secret- Hanka ,mondta hogy a Google Earth-ön ki van kockázva, nehogy nagyon meglesd őket.... tuti a szovjetekkel is üzletelnek, meg lehet egy kis plutónium is a bizniszbe, mert amúgy nem értem mi olyan fene titkos egy tengeralattjárón??!!
De a sétány a kikötőbe tündérbögyörő, van még római színház is, egy lerobbant- nem szó szerint ;)- stadium, még bikaviadalok is voltak benne, de nagyon réééggen, a belvárosa cuki, nagyon bírom a spanyol építészetet... és az egyik utcasarkon befordulva -épp kerestük Izmael lakását- találkoztunk egy középkori vásárral, édesség, sajt meg kolbász sütő standok, fülbevalósok (!!!), csecsebecsék, mutatványosok ééésss CSACSIFOGAT!!!!! nem olyan mint a mi pónis körbejárkálósaink, itt az emberek közt megy a 6-7 csacsi összfogva, kolopmos bácsi vezetésével, és csak felhajingálod rá a gyereked, és egy kör vagy 5 perc után fizetsz a vezetőnek, cuki...
Viszont a mániám kezd elhatalmasodni- nah jó de csak 1 euróért voltak fülcsik, so vettem 4et :)- tudooommm- de ti se hagytátok volna ki!!! kék cuki elefántos meg fekete- fehérpöttyös labdacs meg egy fehér mert olyan még nincs, meg kékkicsikocka :) met ez tuti érdekel titeket!!!!
A lényeg hogy megatláltuk a házat a kavalkád kellős közepén, és Miguel (!!!!) a szobatárs, meg egy haverja voltak ott, a haver beszélt egy kicsit amgolul, meg mi is nyögtük a spanyolunk so elvoltunk, meg a borral való kínálás elég nemzetközi szavak nélkül is ;) hihi Szóval vmi digitv-hez hasonlójuk volt-legalábbis asszem az olyan tud nyelveket meg feliratot váltani a tv adás közbe-szóval így néztük a bourn ultimátum 3.részét angolul spanyol felirattal- bírom azt a sztorit, bár rég láttam már, majd csinálok maratont ha lesz szusszanásnyi időm...
Nah Miguel is tipikus spanyol, bár kicsi a sötét a haja, lehet hogy bogyri lenne, sötét barna szemek, borosta, csak olyan 173 körül vállasabb, szóval jóóó féle, bár kissé agyhalott voltam és álmos, azért pár szót beszéltünk, vég következtetés: GYORSAN MEG KÉNE TANULNI JÓL SPANYOLUL!! Bár hogy szép kolis közmondással éljek: Kb szarni sincs időm, nem hogy külön tanulni olyat ami nem extra fontos, és nem vagyok vele elkésve, kicsit luxus....
Nah de jót aludtunk, kényelmesen, 10 órát, (jah és fiú szoba- RÓZSASZÍN-LILA TAKARÓVAL..... nem semmi mi... szóval jót aludtam ::) öööö és Hankával) de még vele is tuti fogok találkozni :)
Hétfőn még vissza fele benéztünk Alicantéba- bevásároltunk a Tesco/Cora szerű -Carefourba- ebédeltünk, megálltunk a Benidromba kinyújtani a lábunkat egy naplementés sétával a strandon... és est 9re vissza értünk Valenciába
Nagyon jó kis roadtrip jött össze a végére, az egész napomba csak az mostani 3 óra volt a bibi...
A strand után észre vettem hogy a piercingem tetje leesett valahol, a kocsiba nem találtuk, a tetkó szalon 21.30ig nyitva van, 3 euróért vettem másik gömböt rá- száj piercingem amúgy- amit itthon 2 óra után megint elhagytam, de annak meg kell lennie..valahol- jah még annyi hogy Iza erre beszólt hogy takarítsak fel akkor tuti meglesz... majdnem nekimentem magyarul hogy ugasson már nekem mert még nem elég szar az estém, idióta lengyel, tanulj meg folyékonyan angolul utána szóba állhatunk... nagyon betelik a poharam- pedig átlagon felüli korsóval rendelkezem- nem csak ivászatban, de most a türelmemről beszélek, de kezd kikasztani, so tuti költözök a következő hónap alatt
a szar 2 órám: lépcsőn lecsúsztam 4 fokot(seggre ül meg kart lehorzsol-nem, fáj csak kiborít-), a tus először hideg volt aztán leégetett, utána anyuval skypoltam volna ha az fos rendesen működik, de nem hallottam semmit azt is csak szakadozva- nah jó annál azért többet-, aztán feltűnt h megint lesett a piercingem amit vettem, Hankáék visszavitték a kocsit, ekkor értek vissza, kaptam vagy 20 mailt a 3 nap alatt, amiből persze hogy volt sürgős(2 nappal ezelőtt), de annyira nem komoly, meg a tabló tervünk is kész... nagyon zsírci lesz, de még nem mondom el hogy milyen, de én se csinálhattam volna szebbre, szóval szépet fantáziáljatok össze!!!
so a kisebb fajta idegösszeomlásom után Pavel jött egy adag whiskey kólával, és rég esett már ilyen jól egy pofa alkohol,(sör nem volt a háznál,)plusz Hanka főzőtt hármunkra.. szó mostra lenyugodtam, kiírtam nektek a maradék idegemet, és el is fáradtam... még megnézem Superment aztán tenti!!
csókszi Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése