2009. november 28., szombat

hazafele repülés

jujjj de elmaradtam, bocsesz, de ANNYIIRRRAAA JÓÓÓ ITTHON LENNI, vagyis a koliba otthon, de szinte egyre megy, vagyis még nem láttam mindenkit, de már javul a helyzet, :))

Nah gyorsan beszámolok hogy mi is volt velem az utóbbi 4 napban, vagyis mikor már csak 1et kellett volna aludni, akkor 1 órát sikerült... tipikus... szóval az úgy történt hogy Hanka befizetett egy Lisszaboni erasmusos kirándulásra -busszal...blllööö 12 óra, de azért tuti megéri széjjel lapítani a kicsi popsidat, hogy megnézd Portugáliát...
a busz hajnal 1kor indult...volna.. ha a spanyolok tudnának bármit is szervezni...mert hangosnak hangosak de mindenki hangos és nem figyelnek egymásra
Szóval Hankát csak kikísértem, mert szegény eléggé szenvedett, hogy nem ismer senkit és nincs kedve hülyepicsák vihogását hallgatni 3 napig, de mondtam neki ha eleget iszik, akkor biztos vicces lesz neki is, meg oda adtam neki a bicskám, sört meg bort nyitni, körmöt reszelni, hülyepicsákat lekaszabolni....:P úgy röhögött mikor ezt így odadatam a kezébe, de megköszönte és eltette ;P hihi
na de kiértünk 1re és 4re értem haza, vagyis fél 3ig ott tököltek hogy ki hova szálljon a 2 busz közül, mert a barátját a másikra rakták...... ááá szóval a fél estém eltelt hogy ott álltunk a tömeg szélén és röhögtünk hogy 4 napra akkora pakkal mentek egyes csajok mint amennyit én a kintlakásomhoz vittem...de biztos kell minden hajsütővas, hajvasaló meg minden lószar ahhoz, hogy várost nézz...
4kor még összedobtam az angol beadandóm mert "aznap " délutánra kellett és elküdtem egy csajszinak hogy majd leadja, ezt egy óra alatt öszzecsaptam és 5től 6ig aludtam, utánna lecaplattam a metróhoz, ki a reptérre fela repcsire és 9kor felszálltunk. Brüsszelbe 11 után landoltam vagyis 1 órányira a kinti reptéren... ahonnan 22 EUROÉRT???!!!!! bevittek a városba , ahol nagyon ősz volt , csepegős szutyok idő felhős ég... de iszonyat szép város,iszonyat sok sör és csoki és gofri és egy 30 cm-es pici pisilő szobor.. meg egy nagyon idióta nyelv.
Csorgattam a nyálam a sörkülönlegességek boltjába, csokira már nem volt pénzem úgyhogy vettem egy karamelles nagyon habos sört..finom volt nagyon és ebédeltem egy belgacsokis gofrit nagyon nagyon éééddees finoooom csokkkkiiii :) nyaaammm nyammm
nah körbe szaladtam a várost volt rá majdnem 2 órám, de még visszamegyek oda, az tuti.. aztán visszabuszoz a reptérre vár, vár vár, repül repül, repül, és fél 8kor landol Ferihegyen, vagyis olyan hátszelünk volt hogy 10 perccel hamarabb, és mivel anyuék amúgy is késtek így én vártam őket, persze utána kiderült, hogy Kirit, hugi barátját kiküldték elém, csak őt nem kerestem, ő meg benn kóválygott, hogy melyik kapun jövök majd ki, én meg már kinn vártam. Mikor megjöttek anyuék Kam kérdezte hogy hol van Kiri én meg mondtam, hogy nem láttam, szóval elmentünk megkeresni a reptéren az elveszett barátját :P mikor együtt volt a család, végre megkaphattam a TEJFÖLÖS ZSömlémet, úúúú nyammm NNYYYAAMMM
a nagycsaládi ugrálás meg ölelkezés után kihoztak a koliba, ahol mindenki el volt veszve és így jól kiröhögtek hogy nincsenek is barátaim...és hogy mindenki elmenekült... persze aztán meg találtunk mindenkit kivéve szobatársaim, mert Lolának haza kellett mennie hétvégére és Julcsi meg leköltözött a barátjához, vagyis egyedül vagyok a szobába most is... de szomszédolok !!!! mert itt lehet :) úúú és kaptam a szomszédlányoktól LÁNGOST!!! annyira fincsi meg fokhagymás olajos tejfölös sajtos az a napom csupa nyamminyammi kaja volt
ezek után hogy mindenki meglett, anyuéktól elköszöntem, és indult a mandula, régi jjjóóóó megszokott VBK-val és hasonló jjjóóó koliiisss buliss cefrével, asztalon táncolással és majdnem mindenkivel aki számít- nah jó ez a része nem igaz, de itthoniakkal voltam és nagyon jól esett-Rita Feri Máté Papi-bár most se táncizott- Bence- aki farkasember szőrős,és hamar lelépett- meg szomszédlányék meg pár régi szobabútor a 8asból- Tomi, Julcsi a pultba- szobatársam Julcsi meg Timi meg Edit is az asztalon...szóval 4ig meg se álltunk, roptuk veszettül, és nagyon jól esett:)))
folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése