2009. november 4., szerda

wúúúúáááááúúúú és :)

nah tegnapról annyit hogy biosz órán saláta magot mértünk amit előző órán különbőző Na mennyiségű oldatokba tettünk, és haza hoztam párat és nem élték túl a palántázást... legalábbis mind hasal..és ez nem jó jel egy növénynél.. ennyit még én is értek hozzájuk!!
Ma pedig az állattan gyakszi keretein belül elmentünk és megnéztük a Fauna Ibericát- vagyis egy kicsiu vadaspark az őshonos állatok bemutatására... cuki volt, simogattam csacsit meg néztünk hiúzt farkast medvét , muflont ,zergét, őzt , gímszarvast, vaddisznót..mint otthon.. és tanultam az állatneveket, és mivel (rajtam kívül még 2 olasz gyerek van -abból is csak az egyik beszél angolul, a másik megérti néha ha hozzászólók.. de spanyolul bezsél..) egész napos program volt, mikor beszéltem azt csak spanyolul tettem.. vagyis próbáltam kézzel-lábbal, szótárral, de mindenki megértett, és kezdek belejönni, viszont tényleg el kell költözzek spanyolokhoz ,mert akkor aztán tuti haladnák vele :) az egyik csajszi mondta is hogy majd segít keresni ha akarom, és megadta a számát hogy híjam nyugodtan és beszélgethetünk,hoyg gyakoroljak, vagyis elmehetek velük sörözni ....hihih ::))
MEg amugy is kell nekem az a sütő!!! nem sok kínánságom van az albival kapcsolatba,csak 4 : 1 ágy, sütő, erkély, net!! sztem ez nem sok...
so majd csak találok vmi jobbat és akkor kapom a cuccom és vizslát lenygelek- jah mert HAnka is jönni akar, vagyis elmennni innen :)
NAh de ott tartottam hogy a vadasparka nézelődtünk és a nap végén sasos, héjjás, baglyos madárbemutató volt, és én is röptethettem egy fülesbaglyot, de a kedvencem a kicsi fehér gyöngybagoly, vagyis inkább beléje szerelemesedten, so mihánt otthagyom azt a nyamvadt oktatási rendszerünk.. még 2,5-3 év (msc kell sajan) és enyém a atanya akkor lesz baglyom :) most ez a terv!!
SO pápusz pacsirtáim!! Szárnyaljatok!! :)
Gégé

1 megjegyzés:

  1. Ez fantsztikus lesz, egyenlőre téged röptetnek és
    te szárnyalj, ezek szerint csak megtanulsz spayolul is beszélni. Lehet hogy jót tesz egy kis környezetváltás, ha jónak látod tedd meg.
    Adig is szép napokat.
    pusza

    VálaszTörlés