2009. november 16., hétfő

ROADTRIP!!!!! part 1

Nah az uccsó 3 napom ROADTRIP volt, vagyis kocsibérlés-és neki a világnak,vagyis lefele a világba ;) mint Doroty az Ózban aki csak a sárgakövesúton megy mi csak délnek mentünk... sajna nem sikerült Granadáig megcsinálni, pedig nagyon szerettem volna ha összejön ,de majd legközelebb :)!!!!
Szóval szombaton 2 körül sikerült is elindulnunk, miután 1kor keltünk :) egy elég fasza erasmus házi buli után.. (persze nyomába se ér a 8asnak, de nm volt rossz, sokat dobott a helyzeten hogy volt egy üveg vodkánk ;)) nah a buliról röviden annyit,hogy a 2 cseh lány szervezte nálluk, Petra -a felszínes érdekpicsa-, és Jana, ő elég szimpi kis aranyos csaj...tényleg kicsi-a vállamig ér- és mindenki főzőtt vagy csinált vmit ami a nemzetére jellemző... az enyém kruplilepény lett volna, mert olyan Hankáéknál is van... persze a végeredmény a sütés után vmi krupliskaksira emlékezettett, de szerették, én egy lengyel hagymás szósznak örültem a legjobban, de volt kruplistojás leves-szintén lengyel, rakott tészta, ,eg darált husis izé, szlovák puha kenyérizé is volt tojásdarálmányos öntettel, szép volt a felhozatal, de a legjobban a mexikói gyerek után folyt a nyálam.... Jaime- idióta név ,de jellemzően spanyolos- fekete szemek, barna bogyri haj, de nagyon szép arca van, nem mondanám mexikóinak és legalább 180 cm, a seggén javítanék, de amugy eddig viszi a pálmát, és még angolul is beszél :) csomót röhögtünk vele, és még tuti talizunk ....
amuyg Lüszi francia kiscsajjal dumáltam, volt egy román is- Marosvásárhelyi- és még több lengyel, nah de a lényeg,hogy a cseheknél van egy olyan pia, ami alapjába véve vodka-almalé meg fahéj= Strudel. Fahéjjal se volt rossz, de én eddig is almalével szerettem a vodkát, so nem volt akkora meglepetés, de tetszett mindenkinek, de sajna se olyan hangos zene, se hely nem volt h táncizzak, de mind1
Szombat 2 körül haza keveredtünk- a bulira jött Hanka cseh barátja Pavel is, aki látogatóba van itt, még holnapig- így sikerült dél-1ig aludni a tervezett 10 órás indulás helyett, bár nem érdekes úgyis olyan túlszervezett volta túránk ,hogy még Spanyolország térképünk se volt, Hanka járt már Murciában meg Kartahénában, meg együtt voltunk a Gandia túrán, de amugy mentünk a főúton a jónevű városok fele: Valenciából indultunk át, Gandia-cuki kis város várrommal a hegyetetőn-, Oliva- narancs ültetvény az egész a nevét meghazudtolva-, Dénia-turist infó persze hogy zárva- mentünk tovább az eszünk után- Benidorm fasza kis hely, elszórt 20 emeletesekkel, nagyon tiszta, szép stranddal!!!! :)- Altea, csak végig mentünk ,semmi maradanadó- , Alicante- nagyobb város, nagyon nagyon hosszú parttal, nekem Finisterrát jutatta eszembe, itt aludtunk egy jobb környéken a strad mellett parkoló kocsinkba (citroen Berlingo), és másfélórát a víz mellett beszélgettünk ittunk- és a hosszú strandot, kivílágíott dombot a túlparton nézve nagyon Finisterra érzésem volt!!!! tuti megcsinálom még a Caminóm, ha nem, is végig újra, vagy a másik utat megpróbálva, de még lesz az életembe mehetnékem ebbe biztos vagyok :)
Jah az lemaradt, hogy Pavel maga bigfoot- legalább 195tel és 50es lábbal, meg a maga mx 60 kilójával elég égimeszelős típus- de a berlingónak ,a hátsó üléseket felhajtva - volt akkora "raktere", hogy sikerült behajtogatni magát, és még Hanka is elfért mellette, enyém az anyós ülés meg a fél sofőr ülés volt-ott voltak a cuccaink- :)
Olyan éjfél fél 1 körül már a part elég hideg volt a piánk elfogyott, vagyis mentünk aludni, ami csak akkor vált kényelmentlenné , mikor a pici kis szervezetem feldolgozta a "folyékony kabátomat" ;)- vagyis az alkoholt- és akkor úgy 3 körül rájöttem hogy annyira nem is kényelmes, meg azért hideg is a kocsi... de azért nem volt olyan rossz este :)
Másnap 7körül ébredeztem.. a Nappal muszály kelni, ha az ember szemébe világít... szóval bepockoltam magam de 9nél tovább nem tudtam halogatni a felkelést. Összeszedtem minden bátorságom meg pulcsim és kimentem a hálószobából a fürdőbe -a parton lévő susnyás- és dolgom intéztével a konyhába- a parton- megreggeliztem, mivel készültünk, lekvár, májas, szalámi, még vaj is volt, bagettel- még mindig nem találtam itt rendes kenyeret.. már kb beletörődtem -csak várom a reptéri tejfölös zsömle hazaváró vacsimat!!!! hihetetlenül motivál a hazamenetelben ;)
Nah de a 2 nap 11kor sikerült a hálószoba/konyhát kocsivá vissza varázsolni -kész TRANSFORMERS!!!! imádom azt a filmet- és megnéztük Elchét meg Murciába volt egy egész délutánunk, miután nem tudtunk döneteni kerestünk egy wifis kávézót és Pavel gépén csekkoltunk pér adatot, pl hogy féluton voltunk Granadéhoz, de a hétfő akkor csak út lett volna vissza Valenciába- meg estére értünk volna oda, so kb semmit nem láttunk volna a Sierre Nevadából amit odafele nagyon meg akartam nézni- és a szerződésbe csak Hanka meg Pavel neve volt a sofőrőknél, amit persze én leszartam volna de Hanka mégse annyira magyar, pedig amugy megállná a helyét, de azért csak cseh :) so nem engedett vezetni, hanem felezték a távot, de kaksi volt és láttam rajta hogy nem akar ekkora túrát, so NAGYON nehéz szívvel mondtam hogy akkor csak nézzünk szét erre, és majd máskor csekkoljuk Granadát...
mondta is hogy sajnálja de most nenm megy neki, meg hogy a közelbe is vannak szép helyek...jah itt még ebédeltünk húsos lepény szerű vmit, ami nagyon Murciai, de elég kaksi- rétes tésztába darálthús, tojás meg fűszeres izé- fasírt izű- bele sütve, de amugy a tészta kb nyers, ahol meg találkozik a "masszával" ott meg ilyen plötyi cucc... de kóstoltam, pipa
a kocsi fele vigaszképp vettem 2 fülcsit, nagyon spanyolosak, legalább ennyi jó emlék van Murciából...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése