2009. november 24., kedd

2 NAP!!!!

Hát már szóltam egy pár tanárnak, és mondták hogy semmi gond el tudok küldeni aleckét mailbe is , meg a tananyag is fen lesz neten, so még otthon is kell ide is tanuljak....yuppiieejjéé - annyira jó fejek, nah de lehetne 1000x rosszabb is... vizsont kezdek nagyon beszarni a védéstől.. bár lesz otthon 3 napom ahol magyarok meg tudnak hallagtni, mert itt szegéyn Hanka nem sokat tud nekem kommentálni ...nekem meg nem segít sokat hogy felét angolul magyarázom neki, de aranyos hogy próbálkozik segíteni... SO attól félek...
Jah amúg yma hogy beszéltem egy évfolyamtársammal aki nem talált egy kérdést, mire elmagyarázatm neki hogy hogy ls mi , meg hoyg hol keresse, mire rákérdezett hogy miért tudom ennyire, nem is ebből vizsgázok.... mire én mi az hogy nem ebből??!! hát a tananyag az tananyag... de hogy nem a tétel sorból... még mindig nem fogtam fel ... Mire rákérdezett hogy te nem a taktanon vizsgázol, mondom még jó hogy ott, ott írtam a szakdogám... Mire ő hogy nah akkor nem az állattenyós tétel sorból fogsz húzni hanem a takatanosból... Miire én :WTF??!! hogy olyat még nem is hallottam , mert kicsi elfoglalt konzulensem , majdnem mindenről beszámolt ami a megbeszélésen volt egyedül azt hagyat ki hogy a taktanon csak 11 tétel van....pff... kicsit azért fontos...bár eddig is sejettem hogy vmi nem stimmel teljesen, de azt hittem hogy az állattenyó tételek az állattenyésztőknek vannka, nem csak azoknak akik azon a tanszéken vizsgáznak...de tipikus... nem is én lennék..de legalább nem ott pislogtam hogy miért ilyen kevés papír közül kell válogatni... :P

ÚÚÚÚÚ és még egy atom nagy hír pici legkedvencebb Sudtiomnak végre nyomdába a könyve!!!!!! Hipp hipp HURRÁÁÁ... So volt akkora megtiszteltetésbe részem hoyg olvashattam... ajánlom mindenkinek aki szereti a mese és a fantasy világát Vasas Judit: Mah-ree Nok... bár nem tom használt-e írói álnevet de nem hiszem, büszke lehet magára!!!
öö és még annyi már hogy MÁR CSAK 1ET KELL ALUDNI ÉS A KOLIBA VAGYOK!!!!!!
UUUÁÁÁÁÁUUUUUHHHHUUUU
SO addig is csóóóókkk özön meg puszi eső meg ölelés tenger csak nektek csak most csak is tőlem!!! Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése