2009. november 21., szombat

hosszzúúú tanulós hétvége

hát a héten még két újabb beadandóval gazdagodtam jövő hétre, de most inkább a szakdogával meg a védős ppt-vel szenvedek, és a kukás szakomhoz is kéne 2 beadandót írni, de se kedvem se erőm nincs rájuk, pedig tudom, hogy kéne.... bllööö megint pici nyuszifosssáá alakultam/ alacsonyodtam...azért azt nem mondanám hogy visszabutultam, bár most az agyam sehányad %-t használom, de agyhalott se vagyok (még) mert angolul filmezek, (tanulás mellett-természetesen) és felfogom...
úúúúúú nézzétek meg a Moon-t nagyon jól kitalált sci-fi, fura de jóóó, és a 9-et azt mindenkinek ajánlom... talán 10 éven felül mert vannak benne ijesztős részek de jóóóó mese :)
Amúgy sztem kicsit megfáztam...kapar a torkom de semmi különös, ma csináltam jó forró zöldség levest, nagyon fincsi volt... csak kár hogy nincs ZSÍR itt mert oliva olajjal még se úgy pirul a hagyma ahogy illene... :P
De Iza basztatására kitakarítottam az amúgy is cseppmentes fürdőt... pszichóóó... komolyan megértem én hogy vannak hülye emberek, de tényleg meglepődtem mikor benyögte hogy 24... majdnem rávágtam, hogy akkor mégis hogy vagy ekkora idióta??!! - bár a hülyeséget nem lehet kinőni, de azért próbálkozhatna ppfff
nah mind1, majd találok jobb lakótársat- egy kutyát hihihiiii-
Nah csók legyetek rosszak, de várjatok meg a bulival... már csak 5 kell aludni és otthon vagyok- a koliba otthon-
Szegediek pedog vasárnap 3kor áll a randi!!!!
áááááúúúúúóóóóó de várom már a régi megszokott 8ast meg úgy mindenkit otthonról!!!!!
csokinyuzsi meg mikulás Gégé

1 megjegyzés:

  1. Gabi én nem a holdat hanem az új holdat néztem meg (ma). mindjárt itthon leszel!!!!Juppe!!!!
    Ui.:milyen fajta kutyát akarsz???
    puszil a kicsi hugod, meg az anyu meg az apu meg az endris(csak ő titkolja) meg a kamilla meg a kiri!!!!!

    VálaszTörlés