2009. december 4., péntek

államvizsga és egy heti buláj

A szombat vasárnap tanulással, védés gyakorlással és főzéssel telt, imádok a koliba lakni, nagyon nagyon hiányzott már!!!!!!!!!!
hétfőn az államvizsgán elég jófej bizottságunk volt, mert a tételembe belezavarodtam, de kaptam rávezető kérdést úgyhogy a végén nem lettem akkora égés... Bár eleve csak vagy 10 percem volt a kidolgozásra, mivel Feri elég gyorsan elmondta a védését... Szóval tétel aztán védés fél 10re végeztem is aztán irány az Agrár - legközelebbi kiskocsma- ahol a többiek már söröztek, hát én a nénitől inkább egy kancsó fröccsöt kértem :) Mire vissza kérdez hogy Egy kancsót?, mondom hogy Jah, egy kancsót!, mire De hát az 8 kisfröccs?!, mondom Tudom, de hozzál már egy kancsó fröccsöt -a bazzz+-et azért hozzá gondoltam- erre Feri mondja hogy akkor 2 pohárral...
Nah mire a többiek is leértek addigra a néninek is feltűnt hogy nem viccből vagyunk így kirittyenve, és az se véletlen hogy reggel 9 óta szivárgunk lefele a kocsmába...
Szóval rákérdezett,hoyg vizsgáztunk, mire mondtuk,hogy ÁLLAMVIZSGÁZTUNK, és a néni már megint értetlen volt, hogy Próbavizsga??!! Mondtuk,hogy az múlt héten volt és mostmár igazi MÉRNÖKÖK vagyunk, szóval mikor a többiek csak kértek egy Jégert, hát majd egy vizes pohárt kaptak szinte egy decivel :)
aztán 12kor Bencének meg Edinának hírdetésre visza kellett menni- ők már tanszéken csinálták a szakdogát- azért mi 1-ig elszopogattunk még egy kancsó fröcsit... aztán felmentünk a koliba, csináltunk 25 tojásos rántottát wokban- hagyma szalonna ,ahogy illik, mert egy kicsit éhesek voltunk :)
2-re visszamentünk a tanszékre még vártunk vagy fél órát.. addig Feri bealudt a széken :)hihi nah de a hírdetés annyiból állt, hogy felsorolta,hogy ki mit kapott az államvizsgára, és hogy hanyas lett a diplománk- államvizsga, eddigi átlagok meg még nem tom mi számít bele- de nem is érdekel, nekem mind a 2 4es lett szó happy day, fél 4re végeztünk is...
Délután pihi meg kialudtuk a berúgást, és fél 7 7-től buli :) csúúú de jóféle 8as buli!! 3 ig táncizás az asztalon meg ivászat, mivel ha valaki beledobja a gazdász gyűrűjét a poharadba, akkor azt húzóra kell meginnod!! jóóó jjáték!!! heheh
olyan szép féynes a gazdászgyűrűm hogy csak na.. aztán még 2 ilyen nap..
kb mindig nállam csöveltünk mivel egyik szobatársam a csávójához költözött és a másik is csak kedden jött meg, így volt szabad ágy!! Szóval hajnali 10-11 közt magunkhoz tértünk, aztán főztem nekünk, filmeztünk,még kicsit humtunk a délutánba, bevásárlás és ivászat 6 körültől... aztán le se szálltunk 3ig az asztalról, ez volt a szerda programja is!! Annyira jól esett ez a kolis style, egyből bele rázódtam :)
csütörtökre viszont abszolút nem volt már hangom, bár azért bementem a kukás tanáraim megkeresni, szerencsére senki se volt benn, így visszapockoltam Jucchoz a szomszédba és puding főzés meg filmezés volt aznap este programja, egy egész nap semmittevés, pénteken reggel is kerestem őket, akkor se volt senki sehol, így felmentem Lillához, meg reggeliztünk, aztán összepakoltam a szobát, és irány Pest!
Marci hazahozott minket- hugom barátja is jött- házig :)
Hát csak Kam volt itthon, szóval fogtuk magunkat és elmentünk a vendéglőbe vacsizni 900 ft-os diák menüt, jóóóó is volt az :)
Ma pedig itthon a jól megszokott nappaliba van mesenézés, aztán estsétől meg szeged, meg barát látogatás ezerrel, mindenfele :)
fúú hát ez így gyorsan összefoglaltam, de majd a móka részét láthatjátok a fotókon!!!! vicckes bulik voltak!!
Jóóó Mikulást mindannyiótokra!!!!
Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése