2009. november 23., hétfő

tanulós hétvége eredménye...

Hát a tanulás mellett azért lecsekkoltam pár filmet is, a 2012 azoknak ajánlom akik szerették a Holnaputánt.. minimális sztori és hatalmas iszonyat katasztrófa a természet mindnen erejétől, nagyon látványos tetszett, de 1x elég... na jó max 2x
Kicsi mucc neked az Új Holdat kommentálnám: Utálom azt a kis buzi nyálgépet akit a legsexibb szuperhero vámpír főszereplőnek választottak...iszonyat majom, de a vérfarkasok tetszenek a filmben, amugy maradok az olvasásnál, a könyvek nagyon jóóók... a film nem jön be....
De a Julie és Julia (vagy fordítva) az nagyon cukor, kis romantikus főzős mese és nagyon bírom benne a nőciket, jól meg van csinálva....
És nem tudom hogy nálunk adják e a moziba vagy sem de keressetek rá :The boat that rocked! ( Rockhajó) iszonyat jóóóó film, fazsa színészekkel, igaz és nagyon jóó sztorival (Anglia partjainál működő kalóz rádió-egy hajóról- egész nap rock'n'rollt játszik; 50-es évek elején asszem) Nagyon bírtam!!!!
ÉÉÉÉÉSSSSSS a Legkedvencebbem mostmár- hát egy hónapig tuti- az O Brother!- George Clooney-val nagyon jóóó és milyen zenéi vannak!!!!! Komolyan egész hétvégén azt játszotta a youtubom!!!! Beléjeszerelmesedtem telejsen!!! :) Szóval ezt kötelezővé is tenném mindenkinek!!!
NAh de végülis a lényeg hogy mindezek mellett az élmények mellett vagy tételeket olvasgattam vagy a ppt-met csináltam (amire mezei pirospontot kaptam- de még javítgatok hétfőig) az egyik angol beadandóm is kész... a másiknak mindjárt nekifogok... Szóvál már csak a kukás beadandóimmal vok nagyon elcsúszva- de azokkal már úgyis csak vizsga után foglalkozok..remélem ki tudom dumálni őket ;) meg a geo projecttel -amit dec 10envalameddig kell leadni, so addig kb hozzá se fogok... már megvan az alap térképem legalább- már csak vagy 7 másik kell meg egy rakat számítás meg jellemzés...ppff... de most még nem tud érdekelni..
de mindezek a kaksik ellenére úgy érzem már abszolút SURVIVOR vagyok (=profin lebegek a szartenger tetjén... bár most sztem csökkenőben van a szint, so ha állnék se biztos hogy még nyakig lennék benne.... de végeredméynben mind1 is... hihi :))
Nah már csak 3at alszok itt aztán otthon vok, remélem mindenkit bele tudok zsúfolni a programomban...ami pöpikét sűrű lesz, de ha most nem majd karácsony előtti napokban... vagy valahogy megoldojuk.!!!
So csók drágáim meg csokimikulás mostmár... bár itt még ma is láttam szaros kicsi légy bébiket...itt nem fagynak ki hogy a franc essen beléjük...
Cuppantás Gégétől

1 megjegyzés:

  1. Jó vagy Kincsem!!!! Megcsináltad, amit eddig nem azt meg ezután fogod megcsinálni! Szép félévet fogsz zárni, igen eredményesen. Egyszerre több helyen is!!!
    Várok tőled egy listát, hogy mit vigyünk neked a téli kabáton és a tejfölös zsömlén kivül, ha megérkezel Ferihegyre.
    Csütörtökön ott leszünk és nagyon vár Téged az egész család. Addig is szeretettel ölel azanyád.

    VálaszTörlés