2009. november 5., csütörtök

egy kaksi csütürtök

hát szerda este ugy elcsesztem az időm ,hogy igazából 5kor feküdtem le, mikor 7kor kellett volna kellnem, és kb semelyik házimat nem fejeztem be... vagyis 7kor felkeltem megfordultam és aludtam 9ig :P Aztán roham tempóba fejeztem be az angol leckém, de kivételesen korival mentem suli, hogy ne késsek anynit, de szerncsémre, elhagyták a terem kulcsát, so még 10 percet vártam is :) Szerencsémre az erasmusosok a névsor végén vannak, so addig rendbe hoztam az előadásom, mert amit óraelőtt megírtam ,abból kell rövidített kiselőadást csinálni... Aztán megkerestem Hectort- a geo gyakszi tanár- akivel 8tól lett volna órám. de mondtam h megvan a térképem, so elkezdem csinálnmi a beadandót- a többiek már a felénél tartanak, mindne órán egy részt be kéne fejezni, de legalább ennyire nem szívózik, so dec-ig jó ha befejezem kb-ra :)tudjátok TÚLÉLEK... so ezek után haza jöttem és lecsekkoltam a neten a számlám és sokkot kaptam hogy kb vagy 200 EU hiányom van... vagyis nincs a kártyámon... nah itt majdnem kiborultam, de inkább főztem egyett, hisztiztem Hankának, és a végére rájöttünk hogy azért nincs leírva a füzetembe (jah írom,hogy melyik nap mennyit költök, jobb íyg mint az önkontrolom :)mert a repcsijegyeket megvettem ,csak nem írtam le..so meglett a pénzem viszont a délutáni órámra mindig ebéd időbe írok házit, amit most duzzogással töltöttem, so kb a másfélórás munkát egy órával később kezdtem a szokásosnál- pedig akkor is pont csak beesek vele az órára- so 30kor kezdődött az óra, én 40kor befejeztem az írást- életemben nem adtam le ilyen pocsék angol beadandót.. de ma nem tudott érdekelni- fogtam Iza bicaját be a suliba, kinyomtat az órára be asztalra lerak, jelenlétit aláír és húz haza :)
so az estém már egész fasza volt vacsival meg 2 disney mesével...ez mindig rendbe hozza az-amugy-nem-háborgó lelkivilágom jah még egy szó a filmekből (alma= lélek)ez vicces, ezért megmaradt.
Nah csók, még megy egy mese, míg ezt írom-Kincses bolygó- aztán nézegetek 1-2 államvizsga tételt... azt muszály... so talizunk gólyabálon vagy Mikuláskor-ki merre lakik, kinek mit ígértem ;) már csak 3 hét és otthon vagyok !!!!
Hétvégén Madrid! Hétfőn beszámolok! csokinyuszi meg csokimikulás nektek Gégé

1 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy nem esz meg az unalom, van egy "kis" pörgés az életedben. HAJRÁ TÚLÉLNI, de a második félév már könnyebb lesz, főleg, ha meglesz a diplomád, megcsinálod a hulladékgazdálkodási félévet és a spanyol agrárt. Tudod sokan egyet se képesek teljesíteni, ha valami nem egészen sikerül,- csak késéssel- még az is teljesen jó, hiszen pillanatnyilag 3 különböző dolgot kell teljesítened, még akkor is ha te ezt - hálistennek - elég lazán fogod fel. Szerencsére nagyon okos, ügyes és szorgalmas kis tücsök vagy.
    Sok sikert és már én is várlak nagyon haza, még ha rövid időre is.
    Szeretettel ölel azanyád.

    VálaszTörlés