2009. november 2., hétfő

hát itt a november

Bocsi , hogy megint elmaradtam, gyors pótlás pár mondatban:
a szakdogámat, sok segítséggel határidők után de le lett adva, so HAPPY, ezt egy 10 órás alvással ünnepeltem meg csütörtökön :) rám fért már... Pénteken Malvinkának még szülinapja is volt, so pénteken buliztunk, volt kaja, csináltam almássütit, meg a csajok vettek jégkrémtortát, aztán halásztunk/ horgásztunk (Hanka cseh játéka... haluci furmájú gumicukor egy üveg piába... és megdöntve iszol amíg nincs "fogásod" vicckes :)) so kaja, pia meg tánci, aztán elmentünk egy Los Animas nevű discóba, híres, de csak egy discó... egynek jó volt, de nem fogok visszajáró vendég lenni... ;)
5re haza is értünk szombaton, és délután ig sikeresen aludtunk is :) utána kaptam spanyol vacsit, Hanka barátja is itt van és ő volt a chéf... sült haluci, sült paprika, magoskenyér még foghaygmás paradicsom :) nyammi utánna filmezés és alvás... vagyis kihagytuk a Halloween partit , de nem érdekelt igazán...
vasárnap is nyugiba telt filmezés , főzés, városba sétálás- nov 1. 23°este 7kor, majd lesznek képek is...
Ma meg tanulás , beadandók, meg ilyesmi...aztán hétvégén MADRID!!!!
nem hiszem hogy addig is lesz vmi izgi, de majd jelentkezek :)
csókinyuszi Gégé

1 megjegyzés:

  1. Helló! Pfúú most irigy vagyok ám, nálatok 23 fok van?! Én utoljára augusztusban otthon tapasztaltam annyit. :D Nálunk a télikabát a menő már egy jó hónapja... Pihengess egy kicsit, és ünnepled meg h leadtad a szakdogát! Mikor is mész pontosan haza? Megírnád nekem?
    Sok puszi! Szomszéd Katiii

    VálaszTörlés