2009. október 7., szerda

wúúú de elmaradtam..

szia mindenki, bocs hogy így elmaradtam az írással, de sajna van más elég írni valóm....(szardoga, ide angol beadandók, meg spanyol project- 2 oldal a növényi sejtfalról bioszra- de ott legalább a tanárnéni beszél angolul, vagyis legalább pontosan tudom hogy mit kell csináljak ;) de kezdek belejönni, csak ezek miatt mindig itthon maradok, míg drága lenygel lakótársaim 11 körül lelépnek vmi buliba -bár általába a kaki klubbokba járnak ,de hiányzik az eljárás, nah de majd ha vége a hónapnak wwúűűúúú ,jó lesz, pláne ha már meg is tudom majd magam értetni spanyolul ....
amugy a biosz gyakszin feltüntek az első -számomra- helyes spanyolu fiúk - amugy lehet hogy az ízlésemmel van baj, lehet ti többet találnátok itt kinn mint én :) gyertek és nézzétek meg őket ;)
amugy anyum is túltette magát az első megdöbbenésen,azon hogy 2 piercinggel gazdagodott a fejem- anyukám bohócnak nevezett- ANYU AZ TÉNYLEG FÁJT !!! amugy a piercingek nem annyira , egy az orromba -nem vártam de ez volt a roszabb - amásik (mivel a szalonba akció volt így plusz 2t csináltak egy áráért,so a másik a szám bal alsó sarkába lett... sztem cuki, és A BARÁTNŐIM IS MEGERŐSÍTETTÉK :) köszi csajok; amugy itt írtóra divat h aa tarkódba rakatsz piercinget -... bele se merek gondolni hogy hogy de ott fénylik két kis pötty a tarkódón, mert nekik ez jóó .. :/ So még szokom őket de nem gáz, nem fáj, és anyu ha orrot fújok csak a szokásos uton távozik a cucc.... tényleg semmi extra nincs velük, csak tetszenek :)
nah so a szardogámhoz kikértem a lehetőséghet 2 hét csúszásra, most optimista vagyok ezzel kapcsoltaba; sztem összetudom hozni kilóra, minőséget nem mernék mondani , de sztem az átlagot elérem...max csak a legalját hihihi
meg az idevaló cuccokat is csinálgatom, bár még nem kaptunk visszajelzést, de darabra az is mind megvan, most erre játszok

TÚLÉLNI!!!!!!!!!!!!!!!

de bízok magamba- anyu is azt mondta hogy mindig nagy dolgokat vállalok be, maradhattam volna Gödöllőn is erre a félévre.....igaza van ,inkább itt pusztulok a sok kaki alatt, mint otthon kapjak (bocs de ez a pontos kifejezés, nincs jobb körül írás a kifejezésre) AGYFASZT... és egyen meg a penész a koliba....
So most (anyuékkal kb 1 órát skyplotam) éppp hót boldog vagyok hogy itt szakadok meg:)
Lehet klubbot alapítani!!!! IRIGYKEJETEK IS!!!!! hihihiihhháháhááááhihihihihihúúúú (ez egy cyber halál ördögi kacaj volt, csak hogy haljátok a képzeletetekbe )
so pussza mék dolgozok a szarjaimmal
Gégé

2 megjegyzés:

  1. Na Pusza!!
    Nem akartam a lelked megbántani nagyon szép vagy így feldíszítve is. Tudod én egy kicsit konzervatív vagyok. Azt gondolom, hogy hagylak Téged szabadon dönteni. Ha megtetted, tudtad, hogy hogyan fogok reagálni. Erről ennyit.
    Nézd meg a www.balastya.hu honlapon a falunapi képeket a galériában, jó lesz egy kicsit hazagondolni. Hajrá dologra és élvezd, hogy képes vagy ennyi feladatot megcsinálni.
    Én nagyon büszke vagyok Rád, hogy ilyen ügyes és okos lány vagy.(és szép)!!!
    Szeretettel ölel azanyád.

    VálaszTörlés
  2. Szió Drága!
    Én is most döbbentem,h mintha eddig még nem láttam volna piercinget az arcodon:P
    De tényleg jól áll!
    Nagyon szép vagy Gabiiii,jah és ne becsüld le magad,hogy a legalját éred el,én hiszek benned,és tök jóra meg fogod csinálni! Csatlakozom Anyucidhoz,mindannyian nagyon büszkék vagyunk ám Rád!
    Meg skypolhatnánk most már egy rendeset majd mi is,ha végeztél,vagy szünetet tartasssz.
    Na csókszi: Hagymusssz

    VálaszTörlés