2009. október 22., csütörtök

ez a hét is telik

Én nem tom ,hogy de nagyon gyorsan mennek a napok, pedig mostmár nem is pörgök állandóan, ma leadtam az angol házit, viszint úgy elaludtam reggel , hogy 2 órát is lekéstem... de olyan jól esett már rendesen kialudni magam...pedig este ....ááá hajnalba... meg alig akar lecsukódni a szemem, kb mindig 3 után alszok el mág ha semmit se csinálok akkor is... netezek vagy olvasok, esetleg 2 film... de nem alszok el,...bezzeg reggel, ki nem bírok esni az ágyból...de már csak egy óra van holnap, a szarom jövőhéten le lesz adva... még lesz itt egy spanyol konzultációm, meg a kukás szokmra kell írnom vagy 3 beadandót..de annak csak nov-be látok neki, mostmár tényéleg kell egy bulizós hét...mint otthon a koliba...nagyon hiányoztok ám, az egész kolis lét, és mostmár hogy eljöttem nem is tűnik oylan szarnak a helyzet... persze ez csak a távolság miatt van..ott lennék tuti bekattanatam volna már :)
So probálok haladni mindennel , hogy ne csak az idő rohanjon... úú meg vannak az államvizsga tételek... és még van vagy másfél hónap odái...ez csoda, a suliból kiindulva olyan 1-2 héttel a vizsga előttre vártam ezt tőlük, de lehet h a tanszék is megtáltosodott, vagy csak vki végre neki állt dolgozni ott....hihihihi
So remélem jól vagytok, jó lenne már vmi visszajelzést olvasni felőletek, mert nem sokat tudok, és azt is kb 4 embertől.... so írjatok ide, msn- email, iwiw, facebook!!! Lehet válogatni csak halljak már rólatok. előre is köszi!
CSókinyuzsi mindnekinek Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése