2009. október 10., szombat

gyors beszámoló a hétvégéről..

Pénteken a tűzijáték 1 óra 10 perc volt, és a házunkig elhallatszott...annyi a 10 emeletes vagy több épület. hogy viszhangozta az egész város... plusz a spanyolok nem cssak a fényhatásra játszanak hanem a hangra is... vagyis mire odaértünk (kb a felére) a helyszínen a hanghaullámoktól félre vert a szívem ,és mintah vmi szőnyegbombázás közepén lettem volna... de szép volt ,csak egy kicsit ilyesztő.... aztán pedig találkoztam az URBAN LEGEND-del, vagyis az csütörtöki egyetmi ívós party a parkolóba... hát ez kicsit nagyobb mint gondoltam.. spontás kiteszik a SZÍN-re járó létszámot, és az egész Universidad de Valencia (az velünk szembe van az út túloldalán, Universidad Politechnica de VAlencia, ahova én járok) és abban az egész egyetmi negyedben ami nem is tom hány hektár lehet mindneki iszik a kis Tscos szatyorjába hozzott piáit, meg a kocsikból szól a zene , és olyan tömeg van mint állat, pont mint afilmekben , csak 5x olyan zsúfolt, 1 x körbe jártam, de nem is a legszélén hát egy jó fél óra volt...min 3 km -es kört mentem , de tényleg nem a parti szélén.....éáááááá
Ma meg megnéztük Sagunt, hát ez sajna nagyon nem érte meg a 15 E, de még több emberrel találkoztam, akinek nagyrésze persze lengyel... úúú de taliztam egy magyar csajszival is Gigi (vagyis ő is Gabi, csak ő itt a UV-n van én az UPV-mint előbb írtam:)) aranyos csaj
ma pedig erasumus ivászat a tengerparton, mert a finn lánynak mam van a szülinapja, bár elég álmos vagyok de 2 órát jó lesz ott eldumálni, borozgatni :)
so pusza
Gégusz (házikusz ;)) -csak 1 ember hív így. nagy pussz neki :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése