2009. október 4., vasárnap

esn

esn- vmi diák szövetség féle erasmuszosokkal foglalkozó izé- aminek a lakótársam tagja otthon, és itt is belépett, so beléptem én is 10 euróért- és így 5 euróért elvittek Gandiába (1 óra vonattal) ahol vmi búcsúféle valami volt, koncertekkel so 9től első vonatig voltunk Erasmuso diákokkal együtt, Hankával Stehpanoval( olasz) Sabrinával (német) és Wan (Taiwani) velük voltam legtöbbet, de beszéltem még (több) lengyellel, csehhel , koreaival, és 2 magyarral :) jó kis buli volt, bár a spanyol zene még mindig nem a kedvencem, de volt pár angol számuk is :) so tánciztunk , sangriáztunk , várost néztünk, ettem olyan cukormázas almát, mint az amcsi filmekbe, egész finom... láttam 3 emeletes mászókát, meg vízi dodgemet, meg ilyen nagyon fazsa búcsús cuccokat csak nem leribbant román stylban, hanme EU, spanyolban ;P
so jó kis kirándulás volt már csak az emberek miatt is, meg a hely is szép volt, és ma 4ig aludtam (10kor feküdtem) de már van vázaltom a szakdogámhoz, so megyek és kitöltöm vmi rizsával, már csak 20 oldal kell....ppffff nah pussza mindnekinek éss jó olyat amit csináltok :)
Gégé

3 megjegyzés:

  1. Kadves Gabim!
    Talán úgy belemerültél a szakdolgozatba, hogy napok óta hírt se hallok, olvasok felőled. Várom a jelentkezésed, bár akinek ilyen nemzetközi baráti kapcsolatai vannak, valószinű jól kitölti az életed az új emberekkel való kapcsoalttartás.
    Én azért sokat gondolok rád, szeretettel ölele azanyád.

    VálaszTörlés
  2. Szió Gébriel!
    Gondoltam én,hogy nem sokáig váratnak magukra a kinti barátaid.:)
    Tök jó,hogy beléptél,így akkor majd minden Erasmuszos programról értesülsz gondolom-nem hátrány.
    Beírtam a naptárba,mikor érkezel:P Puszillak sokszor: Hagymuszod

    VálaszTörlés
  3. Hello Gégé!
    Nálunk is van ilyen ESN, de itt csak 2 euró volt belépni. Ezt nem azért mondom, hogy most sokkot kapj, én is furcsálom, hogy pont a drága északon kerül kevesebbe... Vagy itt több pénze van az egyetemnek és kifizeti helyettünk, ez is lehet. :D
    Kb nálunk annyit ér, hogy csütörtökönként ingyen mehetsz vele ESN-es buliba, plusz ha valami kiránduláson részt veszel, akkor kell hogy legyen, szóval majd Lappföldhöz is kelleni fog. Már várom. ;)
    Nálunk rossz idő van, nálatok csak jobb lehet, úgyhogy élvezd ki! És sok sikert a szakdogához!
    Pusszancs!
    Kati a szomszédból, de jelenleg épp Helsinkiből. :)

    VálaszTörlés