2009. október 8., csütörtök

még mindig hibás az alvókám

jó páran tudjátok , hoyg már a koliba elromlott, vagyis éjfél előtt kb soha, de inkább 2 körül, hát tegnap vagyis hajnalba sikerült 5kor lefeküdnöm, pedig semmi konkrét nem volt, szakdogáztam, neten kerestem hozzá cuccokat, mikor meguntam néztem egy filmet (MOST HIVATALSON IS A KEDVENC FILMEM TIM BURTON: BIG FISH.... ISZONYAT JÓÓÓÓ hugi nézd meg imádni fogod :) ) aztán persze 8kor órám volt, so 7kor keltem, végig bóbsikoltam talajatna -spanyolul- aztán a Casa de Alumnoba aludtam egy órát a kanapén aztán 7,8 pontot kaptunk az angol előadásunkra a 10-ből - alegjobb is csak 7,9et kapott so Mariaval jók voltunk... aztán kikölcsönöztem a könyvtárból 6 dvd-t a hétvégére-ennyi a max- so most megnéztem a Shrek 2őt spanyolul és a szamár Asno spanyolul, persze hogy tanulom a nylevet :)
nah de most megyünk az óvárosba vmi tűzijáték van- ilyen Valentinnap szerű izé itt Valenciába- Maria azt mondta ilyenkor marcipánt meg sálat/kendőt szoktak kapni a csajok a pasijaiktól... aranyos szokás so mára ennyi
pussza Gégég

1 megjegyzés:

  1. szijja gabi!!!!
    melyik hugira gondolsz???
    amúgy te kaptál az este folyamán sálat/kendőt vagy marcipánt???
    pusszil a hugod!!!(a kisebbik)

    VálaszTörlés